Helsingin ostoksia!

Noniin, tässä olisi sitten ostoksia Helsingistä. Rahaa kului ihan kiitettävästi, vaikka en paljoa ostellutkaan. Suurin osa tuhlaantui ruokaan ja muutamaan hömppä ostokseen:D

Eli ostin uuden Guessin lompakon/laukun. Olin himoinnut tuota kuosia jo pitkään ja entinen lompakko näyttikin jo aika rähjäiseltä joten pakko oli ostaa uusi. Parasta tässä ostoksessa oli se, että sain sen puoleen hintaan! Eli maksettavaksi jäi vain 37,5 € Rakastan!

 photo PicMonkeyCollage4_zps9c2d90b7.jpg

Mukaan tarttui myös turkoosit/vaalean siniset shortsit Zaran alennusmyynneistä 14,95 eurolla. Vaikka kesä on jo lopuillaan, niin eiköhän noillekkin käyttöä löydy!

 photo PicMonkeyCollage5_zps3fafef01.jpg

Huulipunia H&M : ltä. Oon ihan hurahtanut huulipuniin, varsinkin punaisen eri sävyihin. Sävyt ovat Love That Red ja Pink Fool. Hintaa yhdellä huuulipunalla oli 4,95 €


 photo IMG_1707_zps752b08c8.jpg


Olin tosi pitkään etsinyt pientä, nättiä kelloa ja nyt löysin sellaisen MicMacista. No mukaanhan se tarttui, koska hintaakaan ei ollut kuin 7 €

 photo IMG_1709_zps8d7b236b.jpg


JA sitten mun uusi rakkaus, LONGCHAMPIN LAUKKU!!  voi että olin pitkään miettinyt tota laukkuu ja himoinnut sitä ja nyt sain ostettuu se!. Tykkään tosi paljon tosta laukusta, koska se sopii monen kanssa yhteen ja on ajaton.

 photo IMG_1702_zpsc00ab190.jpg
Le Pliage


 photo PicMonkeyCollage3_zps10a44c78.jpg

Mitäs mieltä ootte mun laukku ostoksesta? Onko longchampin Le Pliage-malli mieleen?:)

~Viivi



1 kommentti

  1. Moikka :) Paljonko tuolla longchampin laukulla oli hintaa? Tosi kivoja ostoksia oot tehnyt :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥