My Ladies

Heissan!



Sori, että blogi on ollut hiljainen vähän aikaa. Viikonloppu oltiin kaverin mökillä, joten ei ollut mahdollisuutta eikä aikaa tulla postailemaan. En oikein keksinyt mistä oisin postannut tänään, koska ei ole tullut otettua asukuvia tai tehtyä mitään normaalista poikkeavaa, joten ajattelin tulla esittelemään ihanaiset tyttökaverini! Monen kanssa ollaan tunnettu tosi pitkään ja toisten sitten vähän vähemmän. Yritin etsiä joitakin kuvia meidän tyttölaumasta, joten tässäpä olisi! ps. postaan mökkireissusta, kunhan saan vähän parempia kuvia.

Porukan pirteä ja naurava blondi, Kata! Ihana nainen, jonka kanssa ei varmasti tuu tylsää.
 photo PicMonkeyCollage200_zpse37e8025.jpg
1. Reissu Tampereelle viime keväänä// 2. Pidettiin peli-iltaa poikaystävien seurassa// 3. hmm baarireissu joskus en muista:D

Toinen porukan blondi, Taru! Oon tuntenut Tarun päiväkodista asti, joten kyllä tuo neiti aika tutuks on tullu:D 
 photo PicMonkeyCollage100_zpsfaee2f7b.jpg
1. pikkujoulut viime vuonna// 2. öö..joku kuva vaan:D// 3. juhlistettiin mun synttäreitä muutamilla


Ja sitten vielä, meidän oma Reetta! Reetankin oon tuntenut päiväkodista asti, yks lemppari tytöistä!
 photo PicMonkeyCollage300_zpsbebcd014.jpg 1. luokkaretki Tukholmaan vuonna 2011// 2. mun 18v synttäreiltä// 3. joku kuva 9. luokalta

Sit uusia tuttavuuksia. Repeen tutustuin lukion ykkösellä, ihanarakasnainen huippu tärkee! Ja Sonjaan, joka oikeastaan on vanha tuttava päiväkotiajoilta, mutta joka liittyi meidän tyttökaartiin lukiossa:)

 photo PicMonkeyCollage400_zps0c8f5fce.jpg
minä&sonja                                                                                             minä&repe 
Mulla ei todellakaan ole mitään parhausjärjestystä mun kavereissa, kaikki on yhtä rakkaita!<3 Näitä naisia en vaihtas mihinkään!

Toivottavasti jokainen omistaa muutaman kallisarvoisen naisen, sillä neidit, me tarvitsemme toisiamme!

~Viivi




4 kommenttia

  1. Ihana meidän Viivihöpsö!<3 ;) Ja noi pyöreet lasit on jotakin niin huikeeta!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. hih, yritin ettii meistä kaikista yhteiskuvaa mut se oli vuos sitte mun synttäreiltä et pitäs vähä päivittää::D

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥