Friday to Sunday

Tässä mun viikonloppu supistettuna pariin kuvaan :D Oon jotenkin tosi laiskalla tuulella, enkä jaksa kirjoittaa kaikkea mitä oon tehnyt, mutta jospa saisitte pienen käsityksen mun viikonlopusta! :) Ja pahoittelut vielä, että kuvia on näin vähän, niitä ei oo oikeen tullu otettua...

 photo 20130927_150346_zps903065f3.jpg
Aloitin mun viikonlopun jo perjantaina viettelemällä vapaapäivää leipoen tuplasuklaa keksejä, nams!

 photo PicMonkeyCollager_zpsecc3d7b5.jpg
Lauantaina lähdettiin viihteelle kaveriporukalla. Illan asuna toimi mekko ja avokkaat, vaikka keli olikin aika viileä.

 photo 20130929_152635_zps7d8da85b.jpg
Sunnuntaina piipahdettiin poikaystäväni mökillä:)

Mites teidän viikonloppu sujui? :)

love, Viivi

1 kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥