Girl with new shoes

Eilen taisin mainitakkin käyneeni Biancon loppuunmyynneissä ja kuten voitte varmaan arvata ei sieltä kaupasta tyhjin käsin lähdetä pois alejen aikaan! Joten pikaisesti pyörähdin liikkeessä ja suoraan sanottuna se kauppa on naisen taivas! Hinnat olivat viidestä eurosta kahteenkymmeneen euroon, joitakin kenkiä löytyi vielä monessa koossa ja joka kerta kun olen siellä käynyt on sen jälkeen tullut uutta loppuunmyytävää! Eilenkin mukaan tarttui kahdet kengät, siis apua! Jos tätä menoa jatkuu, niin kukkaro tulee nopeasti ammottamaan tyhjyyttään:D Mutta sen voin sanoa, ettei hinnalla ainakaan ole kenkiä pilattu!

Mukaan siis tarttui nämä mustat nahkanilkkurit:) Olen monta syksyä halunnut juuri tuollaiset ja nyt löysin ne vaivaisella 9,95€ hintaan. Olen aivan rakastunut noihin kenkiin, ne on  tosi hyvät jalassa eivätkä liian korkeat arkipäiväiseen käyttöön!:3

 photo IMG_1999_zps09451cab.jpg
 photo IMG_2004_zpsf22501f2.jpg
 photo IMG_2009_zpsed4b6e38.jpg

Olin menossa jo kassalle päin kun silmiini pisti mustat kiilakorkoiset avokkaat. No pakkohan nekin oli ottaa matkaan koska hintaa ei ollut kuin 5€ :)

 photo IMG_2017_zpse066e64e.jpg
 photo IMG_2020_zps4f848544.jpg
 photo IMG_2022_zps0b4f7e8a.jpg

Mitäs mieltä te ootte mun kenkäostoksista?:)

love, Viivi

3 kommenttia

  1. Ai sää ostit vielä avokkaatkin, hienot!:D Kunnon ALEhaukka ;)

    VastaaPoista
  2. voi vitsi miten ihanat kengät! muutenkin tosi mukavanoloinen blogi ja aivan ihana ulkoasu!:)

    ★ http://wildestdreamsnea.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥