FUR COAT

Nyt sen vihdoin sain, tekoturkistakin! Koko pitkän syksyn sellaisesta olen haaveillut ja vihdoinkin sain kotiuttaa tämän ihanuuden  H&M : llä ruskea karvatakki on pistänyt silmään monesti ja usein olen sitä käynyt hivelemässäkin. Ainut miinus puoli miksi tämä takki ei koskaan ole matkaani lähtenyt on ollut sen hinta. Mutta muutama päivä sitten Kata vinkkasi mulle kyseisen takin olevan alessa joten pakko oli lähteä kotiuttamaan se! Näin taisi tehdä moni muukin kerta tänään käydessäni ostoksilla montaa yksilöä ei ollut enää jäljellä :D Odotan tosi innolla, että pääsen pukemaan tuo karvaturrukan päälle ja yhdistelemään sitä eri tavoin. 

 photo IMG_3231koko_zps6d8267ac.jpg
 photo IMG_3234koko_zps84ecd8aa.jpg
 photo IMG_3236koko_zps90560b39.jpg
 photo IMG_3240koko_zpsd8cf2b5c.jpg

Mitäs mieltä turkistakeista, IN vai OUT ?

love, Viivi

10 kommenttia

  1. Ehdottomasti in! Mulle on tulossa postissa toi samainen takki vaaleampana versiona :)

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uij onpas kiva, tuo takki on kyllä unelma :)

      Poista
  2. Apua, nyt iski taas se himo tohon! :D Oon ollu jo monena päivänä klikkaamassa tota beigenä tilaukseen H&M:ltä mut aina viime hetkellä päättäny et en osta. Nyt niitä ei sit enää oo :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eii:( no ehkä jostain tulee vastaan!

      Poista
  3. Mie niin haluisin tuon tyylisen vaaleen tekokurkiksen! :) oon ihan hulluna! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no nyt eiku vaa ale rekeistä penkomaan! tekoturkistakit on kyllä ihania<3

      Poista
  4. IN! Mä ostin just mustan turkistakin ja liivin! Tsekkaa ne mun postauksesta, jos kiinnostaa! :) http://millamainen.blogspot.fi/2014/01/sale-is-my-bff.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ah turkisvaatteet on niin ihania! käyn kyllä tsekkaamassa!:)

      Poista
  5. Tuo on varmasti kiva, kun yhdistää sen oikein! Mustien pillifarkkujen voisin kuvitella sopivan tuon kanssa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, aika yksinkertaisiin vaatteisiin on nätti yhdistää:)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥