ITSERUSKETTAVASTA

Mulla ois hirveesti projekteja tässä alla, mut tuntuu et aika ei mitenkään riitä kaikkien toteuttamiseen nyt heti. Joten ajattelin aloittaa itserusketus-operaation! Me vaaleaihoiset suomalaiset ollaan kuin haamuja näin talvisin, koska aurinko vähemmän ottaa meihin. Kesällä tietenkin jokainen yrittää kaikkensa maata auringossa ja saada edes vähän väriä pintaan, mutta ei. Edes minimaalinen "feikki" rusketus kelpaisi mulle!:D

rusketus
kuva täältä
itseruskettavat-2
kuva täältä

Olen pohtinut, että kokeilisin itseruskettavaa tai päivettävää voidetta kun kerta ne monien suosiossa näyttää olevan. En kyllä yhtään ihmettele miksi, sillä kukapa haluaisi olla kalpea kuin kalkkilaivan kapteeni ympäri vuoden! En missään nimessä halua mitään överirusketusta, vaan luonnollisen päivetyksen iholle :) Olisi tosi huippu, jos voisitte antaa pientä vinkkiä "aloittelijalle" sopivasta itseruskettavasta :) Kannattaako aloittaa päivettävällä voiteella? Onko merkillä väliä? Mitä merkkiä te käytätte?

love, Viivi

14 kommenttia

  1. Mulla on Doven päivettävää kosteusvoidetta :) Oon ainakin siihe tyytyväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti vinkistä, voisi toimia hyvin näin alkuun mun iholle!:)

      Poista
    2. Mullakin on Doven Summer glow rasvaa, se on just sellaista päivettävää :) (kuva putelista löytyy mm. mun tammikuunsuosikit 1/3 postauksesta) Voin suositella, toimii!

      Poista
    3. pitäis varmaan kotiuttaa sellanen :D kiitti hirveesti vinkeistä!

      Poista
  2. Ihana postaus! Pitäisiköhän itsekin ostaa päivettävää kosteusvoidetta ainakin talveksi aina:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! kannattaa harkita, sais vähän väriä pintaan :3

      Poista
  3. Mulla on sitä Doven asteittain päivittävää!:) Oon tykännyt hirmusesti<3 Oon kans käyttänyt tuota Lumenen heleyttävää ja siitäkin ihan pidin:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti vinkistä:) pitääpäs varmaan hommata tollanen Doven voide kun se kerta monen mieleen on!:))

      Poista
  4. Piti tulla kurkkaamaan tätä sunki blogia ja hyvältä näyttää :) Kiva blogi kaikin puolin ja kivoja kuvia. Liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos:) tervetuloa lueskelemaan:)

      Poista
  5. Ostin pari vuotta sitten jotain St Tropezin vaahtomaista itseruskettavaa, taisi maksaa yli 50e ja väri levittyi epätasaisesti ja oli todella kellertävä. Kyllä se Dove on parasta :) Plussaa siitä, että väriä tarttuu aina niin vähän kerrallaan, että rajoja ei ehdi muodostumaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää siis pysytellä kaukana vaahtomaisista itseruskettavista:D mulla toi levitys todennäköisesti on alkuun hieman epätasaista, joten ehkä tuo Dove on paras vaihtoehto tähän mennessä!:)

      Poista
  6. Ite oon näin talvisin itseruskettavan suurkuluttaja koska _inhoon_ niin paljon vitivalkoista ihoa itsellä :D suosittelen itekkin ehdottomasti vaikka ensimmäiseks tuota Doven päivittävää kosteusvoidetta, joka antaa näin talvella hyvän päivityksen iholle :) itellä tuo on nyt ollut pelkästään käytössä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä vähän haamun näköistä, jos on ihan vitivalkoinen iho! Taidanpas kotiuttaa tuollaisen Doven purnukan ja aloittaa sillä :) kiitti vinkistä:)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥