Geelikynnet

Vihdoin pääsen esittelemään teille mun aika uutukaisen hankinnan. Joululahjaksi pukki kiikuttu mulle geelikynsien teko-setin! Arvatkaa vaan miten pitkään tätä toivoin, ja nyt mulla on mahdollisuus itse värkätä kotona kynsiä:) Aloitus-setti on tilattu Mimaxilta ja olen tosi tyytyväinen tuohon. Setti sisältää kaiken tarvittavan ja laatukin on hyvä! Parin kuukauden aikana on muutamat kynnet tullut jo tehtyä. Alapuolella kuvissa laitan kynsiä serkulleni vanhojen tansseja varten:)

SAM_0666
SAM_0668
SAM_0673
SAM_0675
SAM_0683

Koristukset tilasin kaikki ebaystä, mutta toiveena olisi saada vielä värigeelejä ja muuta härpäkettä kynsiin. Voisin tehdä teille ihan vaihe-vaiheelta kynsienteko postauksen, miltäs kuulostaisi?:)

love, Viivi

12 kommenttia

  1. Vau mitkä kynnet<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Joku kerta teet kyllä mullekin jotkut ihanat kynnet! :)

    VastaaPoista
  3. Voi tuota upeutta, hirmu hinku saada itselleenkin jo tuo aparaatti!:3 Osaat upeuksia tehdä tuolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuo kone on vaan niin huippu:3 harjottelemalla oppii!

      Poista
  4. Mullekki sitten joskus kynnet! (kunhan töissä eivät huomaa......:D)

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet! <3 Haluun kans tollaset kimallekynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:3 kimallekynnet on kyllä ihanat:)

      Poista
  6. Kelpais itellekki geelikynnet, en vaan oikein voi pitää koulussa kun oon sähköalalla nii tarvii tehä käsillä paljon, mut kesällä sitten! :) Mun mielestä ois ainakin kiva jos tekisit kynsien teosta ihan vaihe-vaiheelta postauksen :) Muutenkin tosi kiva blogi, sait uuden lukijan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. geelikynnet kyllä on vähän hankalat tietyissä paikoissa:/ kiitos mielipiteestä:) ja tervetuloa seurailemaan!:)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥