Birthday gift - Guess ring

Eikös itseään saa hieman hemmotella omina synttäreinä ja ehkäpä jopa ostaa itselleen jotain kivaa :D Selailin Membersin sivuja joku aika sitten, ja silmääni osui täydellinen Guessin sormus. Koska Guessin korukokoelmasta vielä sormus uupui, ajattelin ostaa sen itselleni syntymäpäivälahjaksi jota siis viettelen lauantaina:) Toimitus oli tosi nopea ja sormus saapui jo muutama viikko sitten, mutta koska synttäriahjasta on kyse, paketti on pysynyt (melkein) visusti hyllyssä odottamassa juhlahetkeä. Olen tosi tyytyväinen valitsemaani sormukseen, ja koska hopean ystävä olen, sormus valikoitui hopean värisenä:)
  
SAM_1123
SAM_1124 SAM_1125

Olen jo ihan rakastunut tuohon sormukseen, vaikka sormessa se ei montaa kertaa ole ollutkaan. Lisäksi yksi ihanuus, pitkään toivomani lahja odottaa lauantaita, siitä enemmän silloin!
 Teidän mielipiteitä sormuksesta?  Saako mielestänne itseään hemmotella syntymäpäivänä?

love, Viivi

11 kommenttia

  1. Aivan ihana! ❤️ Ja oon sitä mieltä et itseään saa, oikeastaan pitääkin hemmotella välillä :)

    VastaaPoista
  2. itteä pitää hemmotella, etenki synttäreinä on täysi oikeus ostaa jotain kivaa ;) palkitsen itteni useimmiten hyvin sujuneista asioista ostamalla vaikka uuden paidan tai jotain muuta pientä mutta kivoja juttuja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin näin! Ihanaa, että muutkin palkitsevat itseään:)

      Poista
  3. Ompa ihan sairaan kaunis! Oon tosi valikoiva Guessin tuotteiden suhteen, jotkut iskee ihan täysillä ja jotkut ei yhtään, mutta tuo on kyllä mielettömän kiva. :) Oon ihan ihastunut sun blogiin, jäänkin seuraamaan!

    http://fashiontipsy.blogspot.fi

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥