Dermosil - meikkipohja

Tasaisin väliajoin tulee tilattua Dermosililta kaikenlaista. Usein ostoslistalla on ollut rasvat, joihin olen ollut todella tyytyväinen, mutta tällä kertaa ostoslistalle päätyikin meikkituotteita kokeiluun.

SAM_1116
SAM_1118
Peitevoide, joka hoitaa samalla ihon epäpuhtauksia. Yhden tuollaisen olen jo käyttänyt, ja koska olin niin tyytyväinen tuotteeseen, tilasin uuden:)

SAM_1120
Mineraalipuuteri. Käytän todella vähän puuteria, koska en omista kunnollista tai ehjää puuteria. Mineraalipuuteri on irtopuuteria, ja sillä saa luotua meikkipohjan yksistään. Se on kevyt, eikä tuki ihohuokosia. Toivotaan, että ostos kannatti!

SAM_1122

Nämä, meikkipohjaan tarvittavat tuotteet, ovat luottomeikkejäni tällä hetkellä. Peitevoiteen loputtua olin ihan pulassa! Mielestäni dermosilin tuotteet ovat laadukkaita eikä hintakaan kirpaise :)

Mitä mieltä mineraalipuuterista? Käytättekö itse? Onko dermosilin tuotteet tuttuja?

love, Viivi

8 kommenttia

  1. Hei tuo mineraalipuuteri kuulostaa hyvälle, kerro ihmeessä myöhemmin mielipiteesi tuotteesta. Voisin olla kiinnosunut tuosta jos on hyvä tuote!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pienen testailun jälkeen vaikutti tosi hyvälle! Kevyt iholla, tyytyväinen olen:)

      Poista
  2. Onneksi jätit blogisi osoitteen blogiini, rakastuin ♥ munkin on pitäny mineraalipuuteri ostaa kun meikkaaja sitä mulle ehdotti, sitä vaan kun ei ihan joka merkillä ole. Pitää tutustuu tohon Dermosiliin itsekkin. Oliks tota eri värejä vai onks toi sellast periaatteessa väritöntä ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo mineraalipuuteri on kyllä hyvää iholla:) tuosta on muutama eri sävy tummasta vaaleaan eli voi valita itselle parhaan:) mulla tuo sävy on medium ja sopii hyvin tälläiselle vaalealle iholle. Nyt vaan kurkkimaan dermosilin nettisivuja:)

      Poista
  3. en oo vielä käyttänyt mineraalipuuteria, mutta oon aatellu kans ostaa semmoisen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan, sopii joillekin ihoille paremmi ku normi puuteri:)

      Poista
  4. korjaan tota sun mineraalipuuterin käsitystä, kaikki mineraalipuuterit ei oo irtopuutereita vaa niit on myös ns kiinteinäkin :-) minkä hintanen toi dermosilin puuteri oli? olis kiva jos tekisit myöhemmin siitä vähän tarkemmin esittelyitä että mitä mieltä oot siitä jne :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos selvennyksestä:) toi oli muistaakseni 8, 90 ellen iha väärin muista:) ja voisin tehdäkin myöhemmin tarkemman esittelyn, laitetaan korvan taakse!

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥