Casual pants

Eilen vetäisin päälle mun uutukaiset housut, mitkä kotiutin tiistain shoppailureissulta. Oon jo jonkin aikaan haaveillut mukavista, ei kiristävistä housuista ja NewYorkerissa vastaan tuli täydelliset yksilöt. Tykkään ihan mielettömästi housujen materiaalista ja muodosta. Kangas on aika ohutta ja hieman kiiltävä pintaista. Resorit lahkeissa tekevät housuihin hieman pussimaisen muodon. Olen täysin rakastunut näihin ♥ Tulette aivan varmasti näkemään nämä päälläni useampaan otteeseen!

SAM_1618
SAM_1647
PicMonkey Collagekol
SAM_1651
SAM_1646

Mitäs tykkäätte asukokonaisuudesta? 

love, Viivi

8 kommenttia

  1. Tykkään niin tästä asukokonaisuudesta!<3 Nuo housut on niin upeat!

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Noi on tällä hetkellä mun yhet lempparihousut<3

      Poista
  2. Ihana asukokonaisuus! :)
    Mulla on haaste sulle blogissa: http://mirtzuuu.blogspot.fi/2014/04/11-kohdan-haaste.html :)

    VastaaPoista
  3. oii onpa ihana asukokonaisuus <3! Kiitos vielä kommentista blogiini <33
    ja liityn ehdottomasti lukiaksesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitosta<3 tervetuloa lukemaan :)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥