Outfits - spring 2014

Kylmät  ilmat yrittävät kovasti tulla takas tänne Kuopioon, joten tässä välissä on hyvä palailla vähän ajassa taaksepäin ja kurkkailla keväisiä asuja. Kokosin tähän postaukseen kevään varrelta täällä blogissa ilmestyneitä asuja ja olisi hirmu kiva kuulla teidän mielipiteitänne näistä asuista. Joukosta löytyy asua housuista hameisiin.

PicMonkey Collageasu1
1. Mustaa ja valkoista. 2. Yksi lempparijakuista päällä, kirkkaanpunainen on mun mieleen!


PicMonkey Collageasu2
3. Sifonkipaita ja lämpöinen villatakki päällä lämminttämässä. 4. Ensimmäistä kertaa korot jalassa kevään aikana!

PicMonkey Collageasu3 5. Värikästä! Yksi oma lemppari  6. Itse tuunattu farkkuliivi päälllä

PicMonkey Collageasu4 7. Kauluspaita ja villatakki, toimiva!  8. Hamekelien korkkaus.

Mutta nyt teidän vuoronne avata suu ja kertoa oma lempparinne näistä?:)

love, Viivi

11 kommenttia

  1. Ooooi toi kirkkaanpunainen jakku on myös mun mieleen! <3 Oon yrittänyt itsellenikin tollasta metsästää jo pidemmän aikaa, mutta tuloksetta! :D Hihiih, oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos mielipiteestä<3 saat niin hymyn mun huulille, kiitos itsellesi ihana!:3

      Poista
  2. tykkään paljon tuon kuvan 3 topista :)! myös asu 5 on ihana<3

    VastaaPoista
  3. kiitos, itseenikin iskee asu 5:))

    VastaaPoista
  4. Asut 5 ja 8 ne ovat mun lemppareita! Tykkään!:3

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana tuo kirkkaanpunainen jakku ♡ Niin ihanan pirtee! Numero 5 on kuitenkin mun lemppari ♥ hame on ihana ja asussa on just kaks mun lemppari väriä :)♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ asu 5 on munkin yks lemppari just värien takia:)

      Poista
  6. toi 5 on mun silmään aika cool! Veilä kun tulis ne aurinkoiset säät takaisin, niin pääsisin itsekin pukemaan ensimmäistä kertaa tänä kesänä hameen :)

    http://www.by-mmaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. MISTÄ tuo ihana sininen hame on?:O Tahtoo myös!

    VastaaPoista
  8. Voisin laittaa noista asukokonaisuuksista kyllä minkä tahansa päälleni, mutta kyllä number viisi vie minunkin silmissäni voiton. Usein ei uskokoisikaan miten hyvin jotkut värit käyvät yhteen, ja kaiken lisäksi noi molemmat värit sopii vielä sun ulkonäköön tosi hyvin! + Etten unohdu pauhaamaan vain noista väreistä.. Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta! :3

    http://viiskyttieta.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥