Autumn want

Mulle iski hirveä inspiraatio syysvaatteisiin, (varmaan tämän viilenevän kelin myötä), joten klikkailin itseni polyvoreen kokoomaan mitä ihanampia syysvaatteita mitä sieltä löysin. Jotenkin odotan niin syksyä ja kerrospukeutumista vaikka talvella sitä kiroaa yliannostuksen saaneena :D Mun syksyn himoituimpiin vaatteisiin kuuluuu ehdottomasti kunnon saappaat, paljon pehmeitä villatakkeja, muhkea huivi ja vaaleat farkut. Alla näkyykin aika hyvin toivelista:)


Waiting for autumn



Vaikka kollaasissa paljon tummaa onkin, aion varmasti haalia vaaleita ja pirteitä vaatteita sekaan. Iso tote laukku olisi ehdottomasti plussaa, suuren tavaramäärän takia. Koruiksi ottaisin aika simppeliä, iso kello ja muutama rannekoru. Odotan vain, että kaupat oikein pursuavat lämpöisiä syysvaatteita ja minä pääsen niistä nappamaan omat lempparit!♥

Miltäs kollaasi näyttää teidän silmäänne? :)

love, Viivi


5 kommenttia

  1. itse tykkään hirmuisesti tuollaisista tummista ja harmaan sävyistä, niitä voi sitten tarpeen mukaan piristää koruilla ja ehkä hieman värikkäimmilläkin asusteilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tummat sävyt iskevät kyllä minuunkin:)

      Poista
  2. Ompas kivan näkösiä juttuja! :) Mä rakastan myös kaikkia isoja muhkeita neuleita, joiden pariks voi sit yhdistää jotkin tiukat housut. Ja faktahan se vaan tuppaa olemaan, et syksyisin/talvella se värimaailma muuttuu enempi maanläheiseksi ja tummaksi, mut mä jotenkin myös tykkään siitä et ei oo ympäri vuoden kirkkaita vaatteita :) Tummat tuo tähän syksyyn jotenkin lisää tunnelmaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pauliina! Ja niinhän se vähän tahtoo olla että tummat vaatteet vallitsevat syksyllä:)

      Poista
  3. Syksy mallistot piristävät mun mieltä kovin ,kun täytyy pikkuhiljaa hyvästellä kesää :)
    Sulla on todella magee blogi ja tyyli <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥