NEWBIES - JEFFREY CAMPBELL

SAM_3183
Mun yksi pitkäaikaisista haaveista kävi toteen tiistaina, kun posti kiikutti mulle Jeffrey Campbellin kengät! Oon niin monesti puhunut ja vannonut, että kyllä minä joskus ne jeffreyt ostan joten tilaisuuden koittaessa en kyllä miettinyt sekunttiakaan lähtisikö tuo ihana kenkäpari ostoskoriin :) Voi mikä hymy huulilla menin pakettia hakemaan ja ahh se aidon nahan tuoksu kun sain kengät kouraani!

SAM_3185
SAM_3190
Kengät ovat mustat Everest malliset eli eroavaisuutena perus lita -malliin ovat erilainen nauhoitus.  Olen kyllä täysin tykästynyt näihin, vaikka sisällä onkin niillä tullut vain tepsuteltua. Mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteette näistä kengistä ja jos omistat jeffreyt niin ovatko käytössä olleet millaiset :)

SAM_3192

love, Viivi

10 kommenttia

  1. voi miten ihanat kengät!♥ ihastelen noita aina muiden jaloissa mutta itse en osaisi varmaan edes kävellä noilla! :D en muutenkaan käytä kauheasti korkokenkiä sillä olen itsekin aika pitkä, niin en halua että olisin esim. poikaystävääni puolta päätä pidempi ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuuli♥ itseasiassa noilla on yllättävän helppo kävellä ja joskus itseänikin haittaa kun on niin pitkä korkojen kanssa mutta silti niitä tulee käytettyä:D

      Poista
  2. Upeet, kuten sulle jo sanoinkin! ♥ Kyllä nuilla kelpaa kävellä nyt näin syksyllä ja muulloinkin;)

    VastaaPoista
  3. On upeat!<3 Ja laadukkaan näköiset :) Sinulla on silmää ostaa tyylikkäitä vaatteita (kenkiä) !!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥