LIVBOX - SYYSKUU

Tilasin ensimmäisen kerran kokeiluksi itselleni Livboxin. Olen lukenut livboxista monista blogeista, ja mielenkiinto tuotetta kohtaan oli suuri. Syyskuun livboxit ovat kaikille sitä tilanneille ilmestynytkin kotiin ja eilen minäkin tätä postista hain hymyissä suin! Syyskuun livboxin teemana oli "Uusia tuulia" ja värinä ihana violetti. Tuotteet olivat valittu teeman mukaisesti ja ainakin itse olin tosi innoissani syksyn uutuus tuotteista, joita boxi sisälti roimasti :)

SAM_3330
SAM_3332
SAM_3339
Nivea Lip Butter Blueberry Blush. Olisin voinut kiljua riemusta kun huomasin tämän tuotteet boxissa! Olin nimittäin suunitellut ostavani juuri kyseisen huulirasvan syksyksi. Huulivoide sisältää kosteuttavaa sheavoita ja manteliöljyä sekä plussana aivan ihastuttava mustikan aromi♥

SAM_3343
Lumene Clear it up! Syväpuhdistava geelipesu. Vielä en ole kerennyt testailemaan, mutta tuote lupaa mm. puhdistaa meikin, liiallisen rasvaisuuden ja epäpuhtaudet ihoa kuivattamatta. Uskon, että tämä tuote tulee nousemaan yhdeksi lemppariksi, nimittäin harvoilla naaman geelipesuaineilla luvataan poistavan myös silmämeikki joka onkin usein riesa.

SAM_3345
L`oréal Paris Elnett Satin Volume Exess. Hiuskiinne, joka lupaa antaa tuuheutta ja rakennetta. Osoittautui mielestäni oikein hyväksi! Pieni purnukka on helppo kuljettaa mukana, ja purkin ulkoasu on ihanan trendikäs pienten leopardi kuvioiden myötä.


SAM_3347
Katy Perry Royal Revolution. Tässä kuussa lanseerattu Katy Perryn tuoksu, jossa hieman makeahko ja raikas vivahde. Minun nenääni oikein hyvä! Katy Perryn tuoksuja en koskaan ole omistanut, mutta tämän hankkimista voisin todella harkita.

SAM_3348
L´occitane Shea Butter Hand Cream. Käsivoide, joka sisältää sheavoita. Aivan ihanan pehmeää käsillä, imeytyy nopeasti ja tuoksu miellyttävä♥ Siirryttäessä koko ajan lähemmäs talvea ja kuivia kelejä, käsirasvan tarve kasvaa huomattavasti ainakin minulla!


SAM_3351
L´oreal Paris Skin Perfection Unifying Day Moisturiser. Kosteuttava päivävoide, joka lupaa kosteuttaa koko päivän ajan ja antaa samettisen pehmeän ja raikkaan tunteen. Ulkoasu purkilla ainakin on herkullinen, pinkki väri! Voi olla, että äipän kanssa tämä yhdessä käytetään sillä yksin en usko isoa purkkia saavani kulutettua.

Muita keille livboxi on saapunut? Mitä tykkäsit tämän kuun tuotteista?

love, Viivi

12 kommenttia

  1. Oii, mä oon harkinnu, et pitäskö alkaa tilata livboxia! Nää tuotteet näyttää aina niin ihanilta ja on varmasti ihana yllätys, kun niitä tipahtaa aina postilaatikkoon :D Tulee testattua sellasiakin tuotteita, joita ei muuten ostais tai edes huomaisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin näin! On ihan huippua kun saa testailla uusia tuotteita ja odottaa joka kuukausi että postilaatikosta tipahtaa tämä ihana paketti:)

      Poista
  2. Oij tää ois kyllä tilaamisen arvoinen. Tosin mulla on niin monia luottotuotteita, että saattaisi jäädä suurinosa pyörimään nurkkiin:D Tosin Rosa on oikeessa, tulisi luultavasi testattua sellaisiakin mitä ei muuten ostaisi tai huomaisi ja saattaisihan niistäkin niitä vakkarituotteita tulla:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, että tilaat esim sen kolme kuukautta niin näkee vähän tulisko käytettyä:) ja uskon, että mulle ainakin näistä osasta tulee luottotuotteita!

      Poista
  3. Oon halunnut kokeilla tota jo niin kauan ja nyt sain sille sitten varmistuksen! Oon odottanut että joku seuraamistani bloggaajista tän uskaltais hankkia ja kertoa rehellistä mielipidettä laatikosta :D ite oon aina vähän skeptinen noiden kanssa. Mahtavaa. Ehdottomasti kokeilen kun budjetti sen sallii :-)!!

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! Mäkin oon usein harkinnut ja pakko tämä oli jossain vaiheessa sitten tilata:) en voi kyllä sanoo mitään muuta kun että suosittelen, ihana paketti!♥

      Poista
  4. miekin oon niin monesti miettinyt että pitäisi tilata kokeiluun tuo livboxi, ehkä tämän postauksen myötä saan otettua itseäni niskasta kiinni! :D aivan ihania juttuja ja tuollaista on varmaan kiva odottaa ja miettiä jännityksellä mitä tuotteita seuraava boxi sisältää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mieli tekee nii kannattaa kyllä vaikka ihan kokeiluksi tilata:) ja ai että tulee ihan olo kuin lapsi jouluna kun tuota pakettia saa avata♥

      Poista
  5. Oooh, Viivi, kun oot saanut testailtuia tuota Lumenen Clear it up:ia, niin teethän siitä edes jonkinmoisen arvion tänne blogiin?! :) Vaikka vaan yhden lauseen, jollei omaa postausta, mutta mua kiinnostaisi tuo uutuus kyllä todella paljon! :) Toki ihan ehdotuksena vaan, ja tietty jaat kokemukses jos niin haluat, mutta itse ainakin odottelisin innolla mielipiteitä tuotteesta :) Samoin alkoi kiinnostaa tuo Lorealin uutuuspäivävoide, hmm, aivan ihana ulkoasu ainakin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan toki voin tehdä jonkunlaista arviota, koska itseäni se kiinnostaa myös tosi paljon ja olisi huippua jakaa se tänne! varsinkin kun edes joku oikein innoissaan sitä odottaa!:D ihana Pauliina!:D

      Poista
  6. siis onks tää joku yhteistyökumppani?
    Ootko kokeillu tota Lorealin skin perfection? onko ollut hyvä?
    Rakastuin sun blogiin ja on pakko jäädä seurailemaan :)

    Katoitkin jo mun mut ois kiva jos munkin kiinnostais :)
    mut oikeest, tää sun blogi A BIG W-A-U!! saan kunnon inspistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole yhteistyökumppani:) Ja oon testaillu:) Kiitos paljon ihanista sanoista, sunkin blogi vaikutti tosi kivalle!:)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥