RIPPED JEANS DAY

SAM_3303
SAM_3261
FARKUT - SEPPÄLÄ
VILLAPAITA - KIRPPIS
HUIVI - CUBUS
BALLERIINAT - KIRPPIS
LAUKKU - LONGCHAMP
KORUT - NOMINATION
KELLO - GANT
SAM_3298
SAM_3279
SAM_3319

 Asua viikonlopulta. Viikonloppuna tarkeni pelkällä villapaidalla ulkona, sen verran lämmin ilma vielä suosi meitä. Olen pitkän aikaa etsiskellyt jo reikäfarkkuja ja jokunen aika sitten bongasin kivat yksilöt Seppälästä ja vielä suhkot halvalla! Tuntuu nimittäin tyhmältä maksaa hirveää hintaa jo valmiiksi ns. reikäsistä farkuista, tai tälläisellä logiikalla minun hölmö pääni ajattelee :D mutta siis matkaanhan ne sieltä lähti! Suurin ongelma aina farkkujen löydössä on mulle, että kaikki ne on ihan himo pitkiä! Saan aina olla kääntämässä lahkeita tai lyhentämässä että farkut istuisivat lahkeista täydellisesti. Näiden farkkujen kohdalla olen laiskasti vain suosilla kääntänyt lahkeita ylös, mikä näyttääkin sopivan reikäfarkku lookkiin oikein hyvin.

Muuten asu koostui aika yksinkertaisista vaatteista ja koruista. Usein suosinkin puketumisessani yksinkertaisen klassista tyyliä. Kuviollinen huivi ja veikeät balleriinat ovat kuitenkin kiva lisä muuten pelkistettyyn asuun :)

Mitäpä mieltä asukokonaisuudesta? Onko reikäfarkut teidän mielestänne in vai out?

love, Viivi

14 kommenttia

  1. Aivan todella upeat farkut :)♡ ihana tuo huivi myös :)

    VastaaPoista
  2. ooo, itsekin rakastan tuollaisia rikottuja farkkuja vaikken omistakaan niitä kuin ehkä yhdet! :D ihana muuten tuo huivi myös!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin rakastuin näihin suunnattomasti vaikka nämä yhdet omistankin! kiitos Tuuli♥

      Poista
  3. Kiva asu! Revityt farkut sopii syksyyn tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  4. Hih, samat farkut löytyy täältäkin! ;) Nuo on kyllä todella kivat, tykkään noista kulutuksista hirmuisesti. Mulla oli pitkään etsinnässä revityt farkut ja nuo oli ainoat, jotka miellytti silmää JA istui päälle hyvin. Sullakin näyttää tosi kivoilta! :) Ainoa, miksi nuo on mulla kuitenkin jäänyt vähäiselle käytölle, on se paksumpi, oikein kunnon farkkuinen materiaali -mä kun oon nyt niin tottunut sellaisiin ohuempiin skinny jeans housuihin, niin tunttuu kamalan paksulta vetäistä OIKEAT farkut jalkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ovat kyllä hyvät jalassa, ja hei mulla vähän sama asia tuon paksun farkkukankaan takia! Itsekin ihan ohuvia skinny jeanseja tottunut pitämään:D

      Poista
  5. Tosi kivat farkut! Oon yrittänyt löytää itsekin tuollaisia revittyjä :) Ja asu muutenkin! Ja tuo sinun uusi banneri on tosi kiva, tykkään:)

    VastaaPoista
  6. Ihanat farkut! Oon ettiny kauan jo tollasii mutten mistää oo löytäny sellasii itelleni sopivii :-(
    Ps. sait lukijan :')
    jessicabelindaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivottavasti jostain löytyy!:) tervetuloa lukemaan:)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥