BABY BLUE BLOUSE

SAM_3578
 PAITA - H&M
HUIVI - GINATRICOT
FARKUT - DRDENIM
LAUKKU - LONGCHAMP
SAAPPAAT - ANTTILA
KORUT - NOMINATION, GUESS
SAM_3589
PicMonkey Collagesin
SAM_3605
SAM_3599
SAM_3580

 Heissan! Tässä muutama kuva viime viikonlopun vaatetuksesta. Olen tykästynyt tuohon valko-vaaleansiniseen kauluspaitaan ihan mielettömästi, ja se onkin yksi lemppari vaate tällä hetkellä! Vaalea kauluspaita ja valkoinen huivi sopivat kivasti yhteen, eikä asu näytä mielestäni ollenkaan liian vaalealta. Tummat farkut, punaiset kynnet ja korkeavartiset saappaat vielä kruunaavat kokonaisuuden, tykkään!
Jes, vihdoin taas perjantai♥ Mulla on tosi pirteä ja positiivinen olo tällä hetkellä, ai että ihan hymyilyttää :) Mun viikonloppuun tulee kuulumaan ainakin pientä juhlimista kavereiden tupareiden merkeissä ja rakkaan kanssa oleilemisesta. Muutamat kouluhommatkin varmasti tulee tehtyä. Tänään sain myös vihdoin käytyä ajokoulun viimeiseen vaiheen, ja hetken päästä mulla onkin ihan ihka oikea ajokortti, jeij! 
Kohta alkaa kiirettä pukkaamaan, joten nyt toivotan teille kaikille ihanille hyvää viikonloppua! Nauttikaa ja rentoutukaa!:) 

Mutta mitäs tykkäätte asusta? Onko teillä jo suunnitelmia viikonlopulle? :)

love, Viivi

11 kommenttia

  1. Vaalea kauluspaita ja valkoinen huivi sopivat kyllä tosi kivasti yhteen <3 Viikonlopun suunnitelmat kuulostaa siellä suunnalla varsinkin kivalta :) Mun viikonloppuun kuuluu treenaamista ja ihanien blogityttöjen tapaamista <3 Huomenna vietetään nimittäin isolla porukalla blogimiittiä :) Sunnuntaina ajattelin sitten vain oleskella salitreenin jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin sopii!:) vaikuttaapa kivalle sinun viikonlopun suunnitelmat!:)

      Poista
  2. Tuo huivi<3 Mun on pakko saada tuollainen myöskin! Ihan älyttömän ihana. Ja tuo kauluspaita myöskin!! Perfectooo;) ja ootpas taas kauniina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo huivi on kyllä yksi ihanuus itsestänikin! Kiitos Jasmina♥

      Poista
  3. ihana yhdistelmä tuo kauluspaita ja huivi, tuo asu on tosi käytännöllinen! :) kivaa viikonloppua siulle, miulla se kuuluukin taas työn merkeissä...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin tosiaan on!:) hauskoja työhetkiä viikonloppuun!

      Poista
  4. Ihana tuo huivi! Ja punaiset kynnet sopii tuohon kokonaisuuteen tosi kivasti :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. oi ihana asu! tyylikäs, mutta samalla simppeli :)

    VastaaPoista
  6. paita ja huivi ihanuutta ♥ sinistä kauluspaitaa oon hetken aikaa jo etsiny ja ehkä mä nyt joudun toteamaan että h&mllä on paras valikoima, tuon samaisen voisin käydä ostamassa itsellenikin :-) yleisesti koko asu on paljonkin mun mieleen :-)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥