CRAZY ABOUT CHRISTMAS

Apua, aika kuluu ihan hirveätä vauhtia, eletään jo marraskuuta! Mutta tämähän tarkoittaa vain sitä, että joulu alkaa lähestyä ja voi alkaa pikkuhiljaa puuhailla joulujuttuja♥ Olen henkeen ja vereen jouluihminen ja sen kyllä musta huomaa. Alan toitottamaan joulun ihanuudesta jo alku syksystä ja viimeistään lokakuussa oikea joulunhenki puhkeaa päälle :D Muutamaan otteeseen olenkin jo saanut kullalta palautetta tästä mahdottomasta jouluhömpötys villiintymisestä, mutta kestäköön, minulta ei joulua viedä!:D
 
SAM_39722
SAM_39833
SAM_39711
SAM_39911
SAM_39811
SAM_39899

Viikonloppuna yritin metsästää Ikeasta jouluvaloja, jotka bongasin netistä. Mun harmikseni niitä ei siellä ollut, joten kaivoin kaapeista viime joulun led-valot ja asettelin ne paikoilleen. Piparkakkutalon muotteja etsin myös ahkerasti, mutta nekin olivat ilmeisesti päässeet loppumaan. Päätin, että tänä jouluna tulen rakentamaan huikean hienon piparkakkutalon ja vielä niin, että se pysyisi jopa pystyssä :D
Viikonloppuna innoistuin jo laittelemaan vähän jouluvalaistusta mun huoneeseen. Tai oikeastaan, ne on mulle enemmänkin "talvivalot", sillä mun mielestä pimeänä aikana valot voivat olla koko ajan paikoillaan, ei pelkästään jouluna :) Jouluiset tuoksukynttilät nappasin myös Ikean reissulta mukaan.

Oletteko te jouluihmisiä? Joko joulu näkyy teidän kotonanne?

love, Viivi

9 kommenttia

  1. Mä oon kyllä kanssa niin jouluihmien ♥ kotia en tosin oo vielä koristellut mut lahjoja on jo osteltu senkin edestä :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon vaan vuosi vuodelta enemmän tullut enemmän jouluihmiseksi (kenties vanhuus vaikuttanut ;D)
    Todella kivat valot! Itselläni ollut ikkunassa läpi vuoden "jouluvalot", hups :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voipi olla :D kiitos Jasmin! ja mitäpä niitä turhaan sieltä pois ottelemaan :D

      Poista
  3. Mullakin on alkanut tulla pieniä joulun villiintymiskohtauksia, varsinkin kun saa koristella tänä vuonna omaa asuntoa ♥ Yhtään koristetta en ole vielä päässyt ostamaan, mutta parit porukoilla olevat joulujutskat voisi käydä hakemassa omaan kotiin:D Upeita valoja postaus täynnä Viivi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt eikun vain koristeita hakemaan!:) Kiitos♥

      Poista
  4. Ihanaa ! ♥ Sinäkin olet siis jouluhössöttäjä ;) Täällä toinen! Oon miettinyt tässä monta päivää, että joko viitsisi jouluvalot laittaa vai onko vielä ihan liian aikaista :D Nyt voisikin inspiroitua ja kaivaa ne tuolta kaapista esiin. Eihän joulusta kerkeä muuten yhtään nauttimaan, kun se on niin nopeasti ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ihmeessä jouluvalot vain esille!:) joulu menee niin nopeasti, että ajoissa pitää olla:D

      Poista
  5. Oi hei ihanan näköstä joulutunnelmaa <3 Itekki oon kunnon jouluihminen ja aina kaikki tälläset joulusisustus-jutut saa mut niin syttyyn! :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥