15 RANDOM FACTS ABOUT ME

Viime vuoden puolella kyselin teiltä vähän toiveita, että minkäslaista postausta haluaisitte mun toteuttavan. Kannatusta sai kirjoittaa teille joku syvällisempi postaus ja faktapostaus itsestäni. No, teidän toiveenne on kuultu ja faktapostaus saatu kasaan! , syvällisempää tekstiä saatte vielä tovin odottaa, mutta eiköhän sekin jossain vaiheessa tänne blogin puolelle ilmesty :D

PicMonkey Collagefacts
 
1. Mun oikea hiustenväri on maantienharmaa. Tai oikeastaan ehkä pelkkä harmaa kuvaa sitä paremmin eli ei minkään värinen. Viimeksi mulla onkin ollut mun oma väri päässä ehkä ala-asteella.

2. Mulla on tosi outo tapa pureskella sellaisia ruoka-aineita, mitä ei tarvitsisi pureskella ollenkaan. Hyviä esimerkkejä tästä on mm. jogurtti ja hapokas limppari. Kuvitelkaan vaan mikä kolina mun hampaista lähtee kun vedän oikein hapokasta limukkaa nassuun :D

3. Arkiaamuina mulla on tarkka rutiini aikataulun ja tekemisien suhteen. Ensin herätys, siitä meikkaamaan, aamupalalle, hiustenlaitto, hampaiden pesu ja ihan viimeisenä päivävaatteet + huulirasva huuliin :) Jos esimerkiksi meikkaamaan ei heti pääse, niin sitä odotetaan että sinne pääsee. Ei voi poiketa järjestyksestä! Tiedän, tosi outoa, mutta jotenkin oon jumittautunut tuohon tapaan :D

4. Voitelen leivän aina tosi huolella. Joka kohdassa täytyy olla saman verran voita ja ehdottomasti reunoilla asti. Saatan voidella yhtä leipää monta minuuttia ja usein saankin tästä palautetta poikaystävältä ja porukoilta, että vauhtia siihen voiteluun :D Mutta musta on inhottavaa jos joku kohta on pelkkää kuivaa leipää tai sit että se voi on yhdessä klöntissä leivän keskellä, argh.

5. Jos olisin joku eläin, olisin varmasti hiiri. Ihan vaan sen takia, että juusto on mulle rakkautta♥ Kaikki juustot on niin hyviä, voisin vetää koko kimpaleen vaikka kerralla! Usein mun pitää ihan käskeä itseäni, että nyt irti siitä juustosta :D

PicMonkey Collagefacts2

6. Rakastan nukkumista!♥ Koitan aina saada mahdollisimman pitkät yöunet ja pyrinkin menemään nukkumaan mahdollisimman ajoissa:) Jos kello näyttää, että herätykseen on aikaa alle 8 h, mua alkaa ärsyttämään....tai oikeastaan surettamaan että ei kerkeä nukkua tarpeeksi:(

7. Harrastan laulamista, nimittäin suihkulaulantaa :D Oon tosi kova hoilaamaan suihkussa ja vetelen vaikka mitkä soolot siellä ollessani! Suihku on ehkä siksi turvallinen paikka lauleskella, kun se veden kohina peittää ne epävireiset soundit ja harvemmin kukaan tulee sua kuuntelemaan oven taakse :D

8. Aina kun levitän ripsiväriä, mulla on suu auki:D Varmasti moni tekee näin, vai? mutta tuntuu että ripset irtaantuu enemmän toisista kun suun laittaa ihan ammolleen, oikeasti! Tästä usein saa poikaystävältä kommenttia, että " näytätpä hölmöltä kun teet tolleen"

9. Kun keskityn johonkin tekemiseen, varsinkin johonkin pikkutarkkaan tekemiseen esim paketoiminen tai langan neulan silmään saaminen, mulla on tapana nuoleskella huulia :D Kuulostaa varmasti tosi tyhmälle, mutta näin on! Tästäkin poikaystävä aina heittää jotain tyhmää kommenttia mulle:D

10. Mulla on seitsemän korvakoru lävistystä, kolme vasemmassa ja oikeassa ja rusto vielä lisäksi oikeassa. Nenäkorun omistin myös useamman vuoden, mutta viime kesänä se jotenkin putosi ja hävisi ja sen jälkeen en uutta siihen laittanutkaan. Enpä oikeastaan ole edes ikävöinyt kyseistä korua, mutta olihan se tosi kiva♥

PicMonkey Collagefacts1

11. Mä joskus ryystän. Siis kun ei osaa juoda oikein, vaan pikkuhiljaa vetää sitä nestettä kitusiinsa. Varsinkin jos oon laiskalla tuulella juomaan, niin ryystän. Tiedän, ehkä maailman ärsyttävin tapa, mutta niin mä vaan teen!:D

12. Aloitan usein jonkun projektin, mutta usein sen on tapana jäädä kesken. Hyvänä esimerkkinä tästä kaikki neuletyöt, jotka lojuvat tuolla kaapissa puoliksi tehtyinä. Tälläkin hetkellä keskeneräinen villasukka kattelee mua siihen malliin, että pitäisköhän sen pikkuhiljaa alkaa valmistumaan:D

13. Jos mulla on tylsää räplään jatkuvasti kännykkää. Selaan facebookin, instagrammin, iltasanomat ja kaikki mahdolliset läpi ja vieläpä useaan kertaan! Saatan vilkasta pelkkää kännykän näyttöä useamman kerran kun olen yksinäni :D

14. Rakastan korkokenkiä, mutta kovin korkeissa koroissa en viihdy ollenkaan! Tulee kauhean pitkä olo, ja inhottaa oikein olla muita pidempi :D vaikka mikään metriheikki en olekkaan, niin silti vajaa 170 senttiä on paljon! Ehkä sen takia mun korot onkin jäänyt vähemmälle käytölle...:/

15. Kahvinjuonti. Ei, en ole vieläkään tottunut juomaan kahvia paitsi silloin tällöin kylässä, kahvilassa tai erikoiskahvina. Kotona ei ikinä tule keitettyä kahvia itselleen. Kahvin tuoksu on kyllä ihana ja joku oikein ihana erikoiskahvi on hyvä, mutta tavallinen maitokahvi ei uppoa, mutta tee kyllä sitäkin paremmin! Oletteko te tottuneet juomaan kahvia?


Nautin oikeastaan tämän postauksen teosta. Pyrin pohtimaan vähän erilaisia faktoja itsestäni, ehkä jopa vähän hölmöjä ja ei niin tärkeitä mutta silleenhän te parhaiten pääsette tutustumaan muhun! Se, että löytää itsestään erilaisia asioita ja tapoja mitä harvemmin tulee edes mietittyä on ihan tosi mahtavaa:D Faktoja itsestään ei millään voi samantien keksiä, vaan ajan kanssa ne helpoiten löytyy:) Voitte varmasti kuvitella kun suihkussa mieleeni juolahti hauska fakta, niin pitihän se samantien kirjata ylös ettei vain unohdu, hah! Sen verran voin paljastaa, että tämä postaus lojui viikko tolkulla mun luonnoksissa, koska yksinkertaisesti viimeiset faktat oli niin hankala saada kasaan :D   Mutta löytyykö näistä jotain mikä sopisi myös sinuun? Mitä tykkäsitte tämän tyylisestä postausta?

love, Viivi

14 kommenttia

  1. Mä oon ihan koukussa kahviin, mun aamurutiini on yleensä se että ensimmäisenä kahvi tulille, vaatteet-> meikki-> hiukset ja kahvinautiskelu. Sitten kauheella kiireellä bussiin :D

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah voi sinua, kiva kuulla sun aamurutiineista!:D

      Poista
  2. IHANA postaus ja tämä oli niin kivasti kirjoitettu :) Alkoi naurattamaan tuo hiiri juttusi :D Juusto on kyllä hyvää, hhe. Mulla on myöskin samanlainen kännykän räpläys tapa. Aina on melkein puhelin kädessä, jos on hetkikään aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit!:) onneksi siis en ole ainut jolla on tämä kännykän räpläys tapa:D

      Poista
  3. Olipa aivan ihanaa luettavaa <33 mullakin on tarkka aaamurytmi tekemisien suhteen, laitan kans suu auki ripsiväriä ja nuolen suu pieliä kun keskityn :D hahha!! Paljon muutakin samoja löyty <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia♥ noniin, mä kuvittelin että oon yksin näiden "outojen" tapojen kanssa:D

      Poista
  4. olipa hauskoja faktoja! :D ♥ itsekään et viitsi hirveän usein korkkareita jalkaani laittaa, sillä olen reilu 170cm pitkä ja korkkarit jalassa olisin poikaystäväänikin pidempi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuuli!♥ joo tosi korkeat korot ovat ahdistavia, mutta sellaiset sopivat menevät koska niissä ei tule niin pitkä olo:))

      Poista
  5. Kivoja faktoja! Miten sä keksit, mä en keksi yhtään tällaisia suloisia ja pieniä vaikka kuinka miettisi:') No onneksi mulla on yksi saman tyyppinen postaus luonnoksissa, joka oli helpompi toteuttaa;) Tuo sun ryystäminen on muuten aina niin suloista ja Viivimäistä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Helpoiten niitä tulee päähän kun ei miettimällä mieti!:D useimmat kyllä valittaa mun ryystämisestä, mutta onneksi edes sinä sitä kestät:D♥

      Poista
  6. hahaha vitsi miten ihana ja erilainen postaus!!! hauska lukee tämmösiä!!! xx mullakin tuo nukkuminen on rakkautta! ja hirvee pakkomielle siihen että saa just vähintään sen 8h unta! jos menee sen ali niin alkaa ärsyttää jo ennen ku on nukahtanukkaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit!:) ja nukkumnen juuri noin, hah!

      Poista
  7. Tuli jotenkin hyvä mieli tätä postausta lukiessa! On totta että on vaikea keksiä tuollaisia pikku hölmöjä juttuja itsestänsä, vaikka niitä teenkin varmaan koko ajan :D mun pitäis kokeilla jos saisin itsekin tän tyyppisen postauksen tehtyä, mutta en lupaa mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit!:) Se on oikeasti kyllä vaikeaa, mutta jos sitä kirjaa ylös heti kun älyää että nyt teen jotain hölmöä:D toivottavasti saat aikaiseksi:)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥