THERE´S POWDER IN MY HAIR

Mä oon todellinen kuivashampoon/hiuspuuterin suurkuluttaja! Olen koittanut pidentää tukan pesuväliä mahdollisimman pitkäksi etteivät hiukset pääse kärsimään jatkuvasta pesusta ja nykyään pesenkin ne vain joka toinen päivä. Vieläkään mun hiukset eivät tähän järjestelyyn ole täysin tottuneet, joten toisena päivänä on pakko turvautua kuivashampoon voimaan.
Ennen käytin Klippoteketin kuivashampoota, mitä sai Sokokselta tosi edulliseen hintaan! Tätä mulla kului varmaan purkki ellei kaksi kuukaudessa, joten hinta-laatu suhteeltaan kelpasi mulle! Ainoana miinuksena kuivashampoissa on se, että ne ovat kaikki valkoisia eivätkä ollenkaan siis sovi ruskeatukkaisille. Mun hiukset siis suorastaan näytti harmailta, jos hiusten päälle jäi esiin kohta mihin kuivashampoota oli suihkuttanut.

SAM_45444
SAM_45477

Mun ilokseni Four Reasonsilta kuitenkin ilmestyi jokunen aika sitten hiuspuuteri/kuivashampoo ruskean sävyisenä! Tätä mä olen niin odottanut! Tämä Four reasonsin on tietenkin astetta hintavampaa ( noin 12 €?) kuin Klippoteken halppisversio, mutta ehdottomasti sen väärti. Kuivashampoollahan saa myös kivasti kohotettu kampausta ja se tekee hiuksista helpommin muotoiltavat. Ja mun tapauksessa tällä saa myös kivasti piilotettua pienen juurikasvun, kun värjäys tuntuu liian työläältä :D Täydellinen tuote siis ruskeatukkaiselle kuivashampoon kuluttajalle Onko kuivashampoo teille tuttu? Minkälainen rytmi teillä on hiustenpesussa?

love, Viivi

10 kommenttia

  1. Täällä kans käytetään kuivashamppoota ja pesu kerrat on pari kertaa viikossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva tietää, että muutkin käyttävät kuivashampoota :)

      Poista
  2. Mulla on Batisten ruskeen sävyinen kuivashampoo! :) Mä laitan kuivashampoota puhtaisiin hiuksiinkin, mut sillon vaan pituuksiin tuomaan vähän rakennetta :) Voisin kyllä kokeilla tuotakin merkkiä ja sit vertailla kumpi on mulle parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä seuraavaksi kokeilla tuota merkkiä!:) ja kuivashampoo kyllä tuo puhtaisiin hiuksiinkin kivasti juuri sitä rakennetta :)

      Poista
  3. Täällä ilmottautuu toinen kuivashampoon suurkuluttaja! Niin paras, sillä oon itekin saanut pidennettyä pesuväliä juurikin kuivashampoon ansiosta! Käytän tuota samaa mut sitä vaaleeta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, en ole ainut!:D ja se auttaa kyllä pidentämään juuri pesuväliä:)

      Poista
  4. itse en ole -ihme kyllä- vielä omistanut yhtäkään kuivashampoota, vaikka se luultavasti pelastaisi monta huonoa hiuspäivää! :D miulla oli yhdessä vaiheessa kauhea hiustenpesukierre ja hiukset täytyi pestä päivittäin, mutta nyt olen myös yrittänyt olla pesemättä niitä ihan joka päivä.. silti tuntuu että varsinkin seuraavana pesemättömänä päivänä hiukset alkavat olla inhottavan likaisen tuntuiset :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli ihan sama, ja vieläkin tuntuu että pesemättömänä päivänä hiukset tuntuu likaiselta mutta silloin juuri kuivashampoo auttaa:) kannattaa kyllä kokeilla jos tuntuu yhtään siltä että voisi tarvita:)

      Poista
  5. Täällä kans turvaudutaan samaiseen tuotteeseen nyt kun värjäsin hiukset tummaksi :) Tykkään pestä hiukset päivittäin, mutta aina ei ehdi, joten kuivashampoo pelastaa! Joka kolmas päivä on ehdoton pesuvälin maksimi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuivashampoo kyllä pelastaa monet päivät jollon tukkaa ei kerkeä/jaksa pestä :D

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥