3 DIFFERENT COLLAGE

Heissan! ♥ Sekkailin muutama päivä sitten polyvoren ihmeellisessä maailmassa, ja ei voi kuin arvata että lopputuloksena siitä on, muutama kappale asukollaaseja. Mulla on mieletön into jo alkaa kaivella kevät vaatteita kaapin perukoilta ja ostoslistakin pursuaa kaikkia ihanuuksia mitkä ovat kevään must have-tuotelistalla! Kokosin kolme aika eri tyyppistä kollaasia, näissä kaikissa näkyy osaksi niitä tuotteita, jotka toivon mukaan kotiutuvat kevään aikana minun vaatekaappiinikin♥ 

Black&White

Musta-valkoista! Raitaa ja hapsua, ehdottomasti halutuimmat jutut tästä kollaasista ♥ Mustan ja valkoisen yhdistelmä toimii aina, joten turha lienee edes selitellä miksi tälläinen kollaasi!

Pastel shades

Vaaleita pastellin sävyjä. Mä olen totaalisesti ihastunut pikkuhiljaa pastellin sävyihin, ne on niin kauniita! Kaupat ihan pursuaa jos jonkinlaista hempeän sävyistä vaatetta, joten ehdottomasti trendi väri tänä keväänä

Casual

Aika poikkeava edellisiin kollaaseihin verrattuna, mutta näilläkin vaatteilla on paikka mun sydämessä Ykkösenä ostoslistalla on valkoiset tennarit kevättä varten!

Tyylistä puheenollen, mun aika vaikea kuvailla mun omaa tyyliä tai ylipäätänsä pukeutumista. Tykkään hirmuisesti kyllä klassisesta tyylistä, se on aina jotenkin miellyttänyt mun silmää eniten. Yksinkertaisuus on sellainen asia, mikä on mun mieleen pukeutumisessa. Mutta yhtä hyvin voisin pukea lenkkarit ja sporttisemmat vaatteetkin päälle ja sekin tuntuisi ihan omalle. Ehkä mun tyyli on vain sekoitus vähän kaikkea. Pääasiahan on kuitenkin se, että itse viihtyy ja tuntee olonsa tyylikkääksi :) Mutta jaksanko aina miettiä tyylikästä pukeutumista, ehen :D Koulupäivät menevät perus renttu vaatteissa ja kotona velour asu on kova sana, hah ! Mutta mitäs mieltä näistä kollaaseista? Löytyikö suosikki kollaasia tai -tuotteita?

love, Viivi

26 kommenttia

  1. Eniten mua on ehkä toi casual -kollaasi, mutta myös pastellit ja varsinkin mustavalkoisuus on juttuja joita päätyy mun päälle :) Kivoja vaatteita ja asusteita oot löytäny <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Roosa :) kiva että kollaasit miellyttää:)

      Poista
  2. Munki tyyli on kyllä täysin sekotus kaikkea ja sen kuvailu on vaikeaa.. Pidin näistä kollaasien vaatteista hirmupaljon! <3 Varsinkin nää kaks viimestä kollaasia oli täynnä sellaisia vaatteita, jotka pistäisin päälleni heti! Ekasta kollaasista ihastuin tuohon lyhyeen raitapaitaan :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät kollaaseista!:)

      Poista
  3. Toi pastellikollaasi on mun mieleen♥ Munkin tyyli vaihtelee aika paljon, joten voisin kuvitella nuo kaksi muutakin päälleni :)

    VastaaPoista
  4. Kaikki kollaasit on niin toimivia!:) Mutta ehkä tuo pastellisävyinen kollaasi on mieluisin:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia:) se onkin aika monen mieleen:)

      Poista
  5. Mun suosikeiks pääty kaikki noi laukut/reput :D Ihastelin Ted Bakerilta tuota laukkua ja mietin jo sen kotiuttamista, mutta ehkä satsaan johonkin käytännöllisempään malliin/väriin :) Ja ah pastellisävyt... ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, voihan sen myöhemminkin sitten kotiuttaa:) ja pastellisävyt ovat kyllä monen mieleen♥

      Poista
  6. apuaaa!!!!!!!! LÖYTYISPÄ NUO KAIKKI VAATEKAPPALEET OMASTA KAAPISTA <3_<3 Kyllä tuo pastellisävyinen kollaasi on oma suosikki näistä! Niin piristävä ja raikas <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyispä minunkin, hah!:D♥ se onkin kyllä ihan sua♥

      Poista
  7. Kaikki kollaasit on kyllä tosi kivoja ja kaikissa on sellasia juttuja, jotka kelputtaisin ilomielin omaankin vaatekaappiini! Toi viimeinen iskee ehkä eniten, koska oon tällä hetkellä hurahtanut täysin farkkupaitoihin ja valkoisiin kenkiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva että tykkäät :) mäkin oon hurahtanut valkoisiin kenkiin!:D

      Poista
  8. Oij kaikki ovat niin ihania, eka ja toka veivät mun sydämeni ♥ Voi kun kaikki nuo löytyisi omastakin kaapista kuten Emiliakin jo haaveili;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät ja löytyi mieluisia:)

      Poista
  9. Ihania juttuja kaikki, voisin ottaa noista jokaisen omaan vaatekaappiini!!<3

    VastaaPoista
  10. Pastellikollaasi on kyllä tän hempeilijän mieleen kaikista eniten! :)

    Ja noista tyyliasioista pitää vielä sanoa, että mun mielestä parasta on just se, että voi pukeutua just niin kuin silloin sattuu huvittamaan. Mää itse ainakin nautin siitä, että viihdyn skarpimmissa jakuissa ja kynähameissa, mutta yhtä hyvin pastellisessa prinsessaunelmassa, tai revityissä farkuissa ja tennareissa.. tai kollarimekossa ja viilasukkiksissa (kuten just tänään ihan blogissakin). Toki ihailen sellaisiakin naisia, jotka päivästä toiseen vetää tyylikkään klassisessa lookissa, mutta omalla kohdallani pidän sitä rikkautena, että en jää mistään paitsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että löytyi sulle suosikki sieltä:) ja hei, mahtavasti sanottu, juuri näin mä aattelen!:)

      Poista
  11. Ihania kollaaseja oot kasannu <3 Toi pinkki-pastelli kollaasi on lemppari <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Patricia♥ kiva, että löytyi lemppari:)

      Poista
  12. Tuo ekan kollaasin nahkahame <3 mustat revityt farkut + raitapaita <3 casual kollaasin rennot farkut + college + tennarit + lippis + arskat <3 NÄMÄ KAIKKI MULLE HETI NYT EIKS JE ;)) Hehe. ihania juttuja oot koonnut!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, kiva että löytyy suosikkeja sieltä joukosta!:) Kiitos Pauliina♥

      Poista
  13. Olipa kivat kollaasit! :) Ois niin vaikea valita black and whiten ja casualin väliltä! Molempiin oot nimittäin konnut asukokonaisuuksia jotka on mun heikkouksia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Kiva että löytyy suosikkeja!:D

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥