SUNDAY MOOD

DSC_06211
DSC_06266
DSC_06400

 Sunnuntai. Päivä, jolloin saa hyvällä omalla tunnolla kaivaa lempparilehden kaapista ja syventyä lukemaan sitä. Päivä, jolloin yövaattet tuntuvat päivävaatteilta, sinulla on lupa kulkea niissä koko päivän. Päivä, jolloin mennään oman mielen mukaan ja tehdään tai ollaan tekemättä mitään. Näistä päivistä mä tykkään

Mun sunnuntai vaatetukseen kuuluu punainen velour-asu, ja se asu on rakkautta. Pehmeä sänky, loikoilu ja lukematon cosmopolitan vetävät sunnuntaisin reippaasti puoleensa. Miten teidän sunnuntainne kuluvat?

Ihanan rentoa sunnuntaita!

love, Viivi

15 kommenttia

  1. Ihana felour puku <3 Mun sunnuntait meneee yleensä blogin parissa.Se on kuitenkin se ainoa päivä milloin pääsen ottamaan niitä asukuvia mieheni kanssa.Sunnuntai illan vietän kylpytakissa sohvalla telkkaria katsellen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ sunnuntaina tulee kyllä häärittyä bloginkin parissa!:D

      Poista
  2. Ihana kotiasu! Mun on pitänyt jo pitkään hommata itellekin joku samantapainen, jospa siis vielä joku päivä :D sunnuntait on kyllä ihania juuri sen takia kun ei oo mitään velvollisuuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! kannattaa hommata, ihana kömpiä tähän aina kotosalla :)

      Poista
  3. ihana felour puku<33 mulla menee yleensä sunnuntai bloginparissa :)) teen silloin valmiiksi paljon postauksia!! Nytkin juttuja varmaan parin viikon edestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia♥ no sunnuntai päivä on siihen sopiva :D niitä postauksia odotellessa!:)

      Poista
  4. sunnuntaisin on kyllä ihana vain rentoutua! tosi pehmoisen näköinen tuo siun velour -asu<3

    VastaaPoista
  5. Ihanan huoleton pousti! Mä haluan niin kanssa tuollaisen asun, kotona niin mukava päällä varmasti ♥ Punanen on täykkäri väri sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata!♥ Sun pitää sit hommata tällänen, täydellinen kotiasu:)

      Poista
  6. Itse haluaisin kanssa tuollaisen velour-asun, mielellään vaaleansinisenä (tai -punaisena) :D Sunnuntait on ihania rentoutumispäiviä, se on mulla yleensä se viikon ainoa vapaapäivä kaikenlisäksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää hommata tälläinen! sunnuntai on kyllä kuin luotu rentoutumiselle:)

      Poista
  7. Ihana toi sun velour-asu, mun pitäis hankkia myös tuollainen! :) Mulle sunnuntait on tässä viime aikoina ollu se ainut päivä viikossa, kun ei oo koulua tai töitä, joten silloin tulee todellakin rentouduttua oikein kunnolla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hanki ihmeessä!:) kiva, että edes joku päivä milloin saa rentoutua. Sunnuntaista siis pitää ottaa kaikki ilo irti :D

      Poista
  8. Velourit<3 Parhaita! Oispa minullakin joskus noin rauhallisia sunnuntai päiviä :D

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥