TAKE A PEEK INTO MAKE-UPS

Heissan! Aattelin vähän raottaa teille mun meikkipussin sisältöä ja mitä meikkejä oikeastaan edes käytän. Arkena mun naamalla näkyy lähes aina sama yksinkertainen meikki, mutta viikonloppuisin on kiva leikitellä meikkejän kanssa ja heittää vähän jotain spesiaalia sekaan. En todellakaan taio mitään smoky eye -luomuksia, mutta sellaisia mitkä multa jotenkin edes luonnistuu :D Meikkipussina on mulla on tällä hetkellä ihana Ted Bakerin pussukka, jonka sain murulta joululahjaksi. Tämä on mulle juuri sopivan kokoinen ja väriltään oikein hyvä, ettei samantien ole meikki liassa! Viime aikoina olen myös heittänyt kaikki turhat ja käyttämättömät meikit pois että saa vähän väljyyttä tuonne meikkipussiin :)

DSC_07577

Aloitetaan mun arkimeikki kamoista. Näitä siis vetäisen vauhdilla aina aamuisin naamaan ennen koulun alkua!

DSC_070777

1. Dermosilin puuterihuisku, mitä käytän normi puuterille kuin myös aurinkopuuterin kanssa. Maailman kätevin kuljettaa ja pysyy puhtaana tuon "kotelon" ansiosta.

2. Irtopuuteri, Dermosililta tämäkin. Ollut pitkään mun luottopuuteri, valitettavasti nyt ihan lopussa joten uuden tilaus olisi paikalleen! Aurinkopuuteria en viitsinyt kuvata ollenkaan, koska se on niin rikki, mutta kumpaakin siis tulee äkkiä sipaistua naamaan aamuisin :)

3. Lumenen BB-meikkivoide. Oon kokenyt tämän yllättävän hyväksi, vaikka ihan päättömänä ostin. Jonkunmoinen meikkivoide kerros tulee aina laitettua ennen kotoa poistumista.

4. Dermosilin peitevoide. Nopea ja helppo tapa peittää ihon rumuuksia aamu kiireessä. En voisi elää ilman!

DSC_07188

5. Maybellinen Great Lash -ripsari. Tämänkin ostin ihan sattumalta, mutta tykännyt olen kovasti! Tämän pieni harja on juuri sopiva mulle. Ripsiväri on sellainen, mitä ilman en mielelläni poistu kotona joten jos muu meikki jää vajaaksi niin ripsaria on ainakin pakko saada laittaa!

6. Rimmelin kulmakyvä. Mun olemattomat kulmat kaipaa aina vähän väriä, ja tämä on osoittautunut tosi hyväksi siihen. Sävynä tässä on 002 Hazel.

7. Ripset kauniiksi ripsientaivuttimella. En pärjäisi ilman tätä kapistusta, mun ripset on vaaleat ja lyhyet joten taivuttamalla niistä saa edes vähän näyttävämmät :)

8. Maybellinen eyeliner/rajausväri. Tämä samainen purkki on ollut mulla varmaan kolme vuotta käytössä, eikä se vieläkään näytä loppuvan! Ihan uskomattoman hyvä, vaikka hieman sai harjoitella siveltimellä "piirtämistä" !

Sitten niitä viikonloppu meikkiin käytettäviä tuotteita. Harvoin viikonloppunakaan meikkaan kovin rajua meikkiä, mutta yleensä tulee panostettua edes hieman silmä- ja huulimeikkiin.

DSC_07300

9. H&M :n Smoky eye luomiväripaletti sekä Lumenen Natural Code luomiväripaletti sävyssä 08 Chic. Näistä toista tulee vähintäänkin laitettua viikonloppuna. Usein laitan näitä sekaisin keskenään ja häivyttelen sopivasti. Himona olisi kyllä ostaa jokin värillinen ja pigmenttinen luomiväri sävy, sillä tähän asti on tullut käytettyä poskipunaa punertavana luomivärinä :D

10. Tämän merkkiä en muistakkaan, koska kaikki tekstit on kulunut pois, mutta vahva veikkaus että MaxFactoryn tuotteita. Tästä käytän yleensä vain valkoista puolta kulmaluun korostuksessa.

11. Lumenen Eyeshadow Primer. Niinä harvoina kertoina kun luomiväriä tulee laitettua, sen haluaa pysyvän paikoilleen joten tässä siihen tarkoitettu primer luomelle. Käytössä kyllä tosi harvoin, mutta olen tykännyt!

DSC_07477

12. Mun uusi lemppari!♥ Make up Storen huulipunakynä sävyssä french lilac. Vaikka uusi kynä onkin, on se käyttöön päässyt jo useamman kerran! Täydellinen sävy mulle!

Silloin kun aikaa meikata ja testailla vähän mitä kaikkea sitä voisi osatakkaan, niin tulee kyllä keskitettyä ja panostettua meikkiin. Silloin tällöin on ihan kiva kokeilla jotain uutta ja ehkä haastaakkin vähän itseään tekemään jotain mikä ei niin ole omalla mukavuusalueella :) Mutta tältä siis näyttää mun meikkivarastot arkena ja viikonloppuna. Joku joskus toivoi myös, että tekisin tänne blogin puolelle jonkunlaista meikki postausta, ja eihän se nyt ihan niin hullulta ajatukselta tunnu ettenkö jonkunlaista tänne voisi jopa joskus toteutella!:) Mutta eroaako teidän arkimeikkinne viikonlopun meikkailusta? 

Ja ainiin, ihanaa viikonloppua ja ystävänpäivää jo etukäteen!Ootte ihania ja tsemppaavia lukijoita, kiitos siitä!

love, Viivi

10 kommenttia

  1. Oi ihana tuo meikki laukku!!! :) Tykkään lukea tämmösiä meikkipostauksia :) Mä laitan voimakkaamman meikin jos on joku tapahtuma, tai just viikonloppu ja arkisin meikkaan kevyesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tania, kiva että tykkäsit :)

      Poista
  2. OIII MÄÄKI OON HIMOINNU TUOTA MEIKKILAUKKUA<3 niin täydellinen! Huippu postaus kyllä! Hienosti toteutettu <3 itelläkin tämä luonnoksissa odottelemassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, niinhän se on! Kiva, että tykkäsit♥ pitääpä käydä sitten lukemassa :)

      Poista
  3. niin söpö tuo meikkipussi! ♡ tosi kiva postaus! tuo huulipunakynä näyttää ihanan väriseltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se on ♥ Kiva, että tykkäsit :)

      Poista
  4. tosi söpö tuo meikkipussukka!<3 tunnut meikkaavan myös kivasti, aika samalla tavalla kuin miekin :) viikonloppuna on kiva kokeilla vähän näyttävämpää meikkiä, varsinkin jos on lähdössä johonkin! muuten saatan vetäistä ihan perus arkimeikin naamaan :D oikein ihanaa ystävänpäivää siulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ juuri näin, näyttävä meikki on kiva vetäistä naamaan jos jotai oikein kivaa tapahtumaa :)

      Poista
  5. Ei ole yhtään samaa tuotetta itselläni, joten kiva oli lukea tämä :) Sinulla on aina kauniisti tehty meikki ja tosi luonnollinen ! Ihanaa ystävänpäivää<3 Jeee ja odotan innolla kun tulette täällä käymään:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit :) ja kiitos Jasmina! minäkin ootan hirmuisesti :))

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥