OH, A WATCH!

Tervehdys! :) Nyt löytyy tältä tytöltä ainakin rannekelloja jos ei muuta :D Taisi vähän tämä kellobuumi lähteä lapasesta kun tuli ostettua peräti kaksi kelloa vuorokauden sisään, hups! No mutta naisillahan on aina mitä huikeimmat selitykset ja syyt omille höpöhöpö ostoksilleen joten niillä olen minäkin varautunut:D 

DSC_37222


Nämä ihanuudet ostin siis Ur&Pen :ltä kun sattumalta sen ohi kävellessä huomasin kyseisten kellojen olevan tarjouksessa. Olin ihastellut juuri kyseisiä kello malleja aiemminkin kun ne muistuttavat kovasti DW :n paria kelloa mitkä muuten ovat todella kauniita mutta valitettavasti tällä hetkellä liian kalliita mun kukkarolle, nyyh. Näissä jotenkin viehätti rannekkeen ja kellotaulun yksinkertaisuus ja tietysti osassa kellossa herkulliset värit. Mutta näillä siis mennään siihen asti kunnes ( kaukaisessa tulevaisuudessa ) aito DW komeilee mun ranteessa!
 
DSC_37244

Musta rannekkeisen kellon ostin viime lauantaina vaikka himoinnut olinkin pinkin sävyistä. Pinkissä versiossa oli kuitenkin se pieni mutta, nimittäin kellotaulu oli niin mahdottoman, noh pinkki! Sunnuntaihin asti ihasteltuani kelloa, päätin että ei hemmetti, mähän ostan sen pinkinkin ja näin mun kellovarasto täydentyi kahdella kellolla! Hintaakaan yhdellä kellolla ei ollut kuin 15 euroa joten kun kerran näin hyviä alebongailuja tekee niin pakkohan ne on käyttää hyväksi ( näin sanoo vain nainen :D )

DSC_37399


Mutta nyt oon ihan onneni kukkuloilla Parastahan näissä kelloissa on se, että ranneke ja kellotaulu ovat irroitettavissa toisistaan eli niitä voi yhdistellä mielensä mukaan toisten samanlaisten kellojen kanssa! Periaatteessa sain neljä erilaista kelloa vaikka ostinkin vain kaksi, kätevää, eikös? Ei mitään turhia ostoksia siis, haha :D Myöhemmin saatte vielä kuvia kelloista käytössä! Nyt mukavaa viikonloppua sinne ruudun toiselle puolelle

Mitäs pidätte mun kello ostoksista? Kumpi väri on enemmän teidän mieleenne vai kotiuttaisitteko tekin molemmat niinkuin minä tein? ;)
PicMonkey Collagepopp

17 kommenttia

  1. oi onpa kauniita kelloja!! kellot toimii nii kivasti "koruina" vaikkei muute olisikaan erikoisemmin asusteita :)

    VastaaPoista
  2. Hehe, tunnen ton fiiliksen, kun haaveilee aidosta DW:stä , mutta sit ei oo varaa :/ Mä käytin kanssa jotain Ur & Pennin "kopioita" ennen kun tämän oman DW:ni sain -toivottavasti sunkin pitkä odotus vielä palkitaan! :) Mä ottaisin noista tuon pinkin! Koska se on niin erilainen ja ihanan värikäs just varsinkin näin kesään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D toivotaan että joskus aito löytyy ranteesta! Kiitos ♥

      Poista
  3. on kyllä kivoja kelloja molemmat :) itte oon niin vaikee käyttämään kelloja, en kai oo koskaan oikeen oppinut :D

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)) hah, en mäkään niitä oikein osannut aiemmin pitää :D

      Poista
  4. Ihaniahan noi on :D ja just kiva kun noista saa "rakennettua" mieleisensä :) pinkkikin kummasti rauhoittuu kun vaihtaa rannekkeet keskenään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) niimpä, paras ominaisuus niissä!

      Poista
  5. Mä katoinkin jo ennen kuin klikkasin tän postauksen auki että noi on niitä DW kelloja. Mutta tosi kivoilta näyttää ja huippu että noi rannekkeet ja kellot saa irrotettua toisistaan ja vaihettua mielensä mukaan. :) Huippu ostos ja naisella on aina varaa sanoa, "no ku se oli alennuksessa" ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, ei nyt ihan ;D mutta joo, ihan huippua se :)

      Poista
  6. Ihanan näköiset kellot oot ostanut! :) Miunkin pitäisi kotiuttaa uusi rannekello, sillä edellisestä on väri jo ikävästi kulunut.. Daniel Wellingtonin ja Michael Korsin kelloista saa vain haaveilla! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)) toivottavasti löydät uuden kivan kellon :)

      Poista
  7. Onpa kivoja kelloja! Mulla ei oo yhtään, joten olisi varmaan korkea aika hankkia sellainen:D Ur&Penillä on kyllä kivoja yksilöitä eikä ne edes ole kovin kalliita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) sieltä kyllä kannattaa käydä katselemassa!

      Poista
  8. On nuo vaan niin ihanan näköisiä :) Iteki oon ihan rakastunut erilaisiin kelloihin!

    VastaaPoista
  9. Oi, onpa muuten ihania molemmat! :) Itse en ole kelloja pitänyt juuri koskaan, mutta kyllä tuollaisia voisi käyttää itsekin!☆ Kiva löytö!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥