SISUSTUS INSPIRAATIO

Heissan taas sinne ruudun toiselle puolelle! :) Tänään ajattelin tulla ( jälleen kerran ) höpöttelemään teille sisustuksesta! Eli kaksi kuukautta tuli täyteen heinäkuun alussa uudessa kodissa ja mä olen jo niin valmis kiepsauttamaan meidän sisustuksen uuteen uskoon, hah :D Mua inspiroi suuresti sisustuksessa kaikki inspiraatiokuvat, nettikauppojen bannerit sekä tietenkin oman äidin ideat meidän ( mun entiseen ) omakotitaloon. 

Tässä on hyvissä ajoin jo ruvettu pohtimaan minkälaisia sisustus uudistuksia meidän koti saa näin kesän jäljiltä syksyä kohti. Teidän iloksi ja inspiroitavaksi keräilinkin alapuolelle pariin kollaasiin tavaraa omaa silmää miellyttävästä sisustustyylistä. 

DSC_37099

Mulla on parikin ideaa kodin sisustuksen suhteen, mutta tyylinä nämä kaksi ovat aika kaukana toisistaan joten katsotaan mihin sitten päädynkään! Ainakin meidän sohvatyynyjen päälliset lähtevät vaihtoon ja kyttiläkipot valtaavat huushollin. Myös järjestystä voisi olohuoneessa muuttaa ja miksipä ei hankkia viimeinkin niitä tauluja seinille :D Pieni vilaus meidän kodista näkyykin aiemmassa postauksessa, jossa puhun juuri tästä suuresta intohimosta eli sisustuksesta, käy kurkkaamassa täältä!

Syksyksi olin ajattelut meille jotain hentoja ja lämpimiä sävyjä kuten beige, ruskea, harmaa sekä valkoinen.....

Hentoa


...tai toisaalta sen äärilaita eli jotain värikästä. Väriksi olen unelmoinut jotain violettia ja sen eri sävyjä.

väriä


Kummassakin näissä kollaaseissa on jotain tosi viehättävää, musta on ihana kun sohvatyynyjä löytyy useampi ja saatavilla on myös pehmoinen viltti. Tällä hetkellä meidän kodissa on aika paljon valkoista, joten lämmin beige tai ihana violetti ei olisi pahitteeksi tänne.

Kaikki tuotteet näihin kollaaseihin on haalittu Esprit.fi :n nettikaupan sivuilta ( klik! ) mistä löytyy mm. vaatteita ja kenkiä niin naisille kuin lapsille ja miehillekin. Lisäksi löytyy myös Home -osio kodin sisustusta varten, mun lemppari Espritin Home-osastostolta löytyy jopa heidän oma tapettimallistonsa, siis vau!  

Mä oon tosi ahkera nettikauppojen selailija, varsinkin jos kyseessä on jotain kotiin ja sisustukseen liittyvää. Monesti niistä saa myös kivasti inspiraatiota kun tuotteet ovat ryhmitelty esimerkiksi tyylien mukaan. Espritin nettikaupasta löytyy juuri tällä tavalla tehdyt kategoriat, joissa tuotteet ovat kerätty siis tietyn tyylin mukaisesti. Näistä neljästä tyylistä mun lemppariksi nousi ehdottomasti Rannikko, Coast Line, missä värejä on runsaasti mutta silti joukosta löytyy myös sitä valkoista ja beigeä. Joten käykäähän tekin kurkkaamassa näitä neljää erilaista sisustustyyliä ja valitkaa lempparinne ja kerätkää inspiraatio talteen!
Mukavaa viikonjatkoa ♥

Minkäslaisia ideoita teillä on syksyn sisustusta varten? Kumpi kollaasi miellyttää teitä enemmän? :)


PicMonkey Collagepopp

10 kommenttia

  1. oi tosi inspiroivia kuvia! niin ja onnea vielä uuteen kotiin, kotia on niin ihania sisustella, varsinkin jos saa alottaa "puhtaalta pöydältä" :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan inspiroiva postaus ! ;) nuo värikkäät ovat mun mieleeni koska violetti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti!:) niin mä vähän arvelinkin ♥

      Poista
  3. Sisustaminen on niin ihanaa! <3 Mua vähän ärsyttää kun ei ole aikaa tehdä remonttia loppuun enkä pääse sisustamaan, mutta kaikki aikanaan ;) Tykkään tuosta ekasta kollaasista enemmän, sen värit ovat jotenkin harmoniassa :) Jos taas meille kotiin pitäisi valita niin valitsisin tuon värikkään ja sieltä sen violetin. Meidän asunto on mustavalkoinen, missä on harmaata niin violetti toisi kivan lisän :) Syksyn suhteen en ole ajatellut sisustusta muuttaa, olen nimittäin siihen tosi tyytyväinen nyt. Ehkä muutama uusi viltti lämmittämään ja tottakai kynttilöitä ja paljon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on!♥ no kyllähän sitä kerkiää :) tosi kauniille kuulostaa teidän asunto värityksen suhteen :)

      Poista
  4. Tykkään jotenkin tuon ekan kollaasin väreistä, mutta yhistäsin tuohon mukaan vaaleenpunasta. Itseasiassa turkoosi saa väistyä ja vaaleenpunanen saa tulla. :) Jännä miten ne makumieltymykset muuttuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että löytyi mieluinen :) hei varmasti tulee ihan huippu kiva kun vähän vaaleanpunaista laittaa :) hah niimpä :D

      Poista
  5. Mun makuun on tuon ekan kollaasin sävyt, maanläheistä ja rauhallista :) Lisäisin vielä joitain murrettuja sävyjä, kuten lämmintä oranssia, merensinistä ja vihreän eri sävyjä. Kiva postaus ja sisustuskuume tarttui tännekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että se miellyttää sinua :) oij kuulostaa ihanalle nuo värit!

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥