TÄMÄN HETKEN SUOSIKKIMEIKIT

Helouu :) Ajattelin tulla jakamaan teille tänään mun tän hetken lemppari kosmetiikkatuotteet eli oikeastaan ne meikit jotka mulla on jokapäiväisessä käytössä ja joita en vähällä lähtisi vaihtamaan! Näistä löytyy niin vanhoja kuin uusiakin tuttavuuksia, mutta jokainen niistä on lunastanut paikan mun meikkipussista! Mennäänhän siis asiaan! 

Rimmelin Stay Matte meikkivoide
Tähän meikkivoiteeseen oon enemmän kuin rakastunut. Se on tosi peittävä, muta ei raskas. Oikeastaan kuin moussea putelossa. Tästä mulla on sävy 100 Ivory. 
meikkivoidee

Rimmelin Wake Me Up ripsiväri
Tämä ripsiväri on mulla käytössä vasta ensimmäistä kertaa, mutta silti se on vienyt mun sydämen, hah! Tästä ripsiväristä nimittäin löytyy c-vitamiinia ja kurkku-uutetta, eikös kuulosta aika hauskalle? Ripsiväri siis hoitaa ripsiä samalla kun tätä käyttää :) tää on kyllä ehdoton lemppari!
ripsivärii

Lumenen meikkipuuteri
Tätä puuteria en hevillä lähde vaihtamaan. Aiemmin sen hinta kirpaisi, joten tyydyin aina halpaversioihin. Mutta nyt kun viimeinkin olen saanut sen taas hyppysiini, aion jatkossakin tätä ostaa oli hinta mikä tahansa! Puuteri on peittävä mutta kevyt :) Tämä multa löytyy sävyssä 02 Honey Beige. 
puuterii


L'orealin Brown Artist kulmaväripaletti
Tätä tuotetta hehkutinkin jo kun sen kotiutin, ja voisin hehkuttaa nyt lisää. Paletissa on vaha sekä puuterimäinen väri kulmille. Mukana tulleella sudilla ja pinseteillä saa aikaiseksi täydelliset kulmat! Tästä löytyy kahta eri sävyä, vaaleampi ja tummempi ja multa tämä löytyy tummemmassa sävyssä Medium To Dark. 
kulmavärii

Rimmelin Exaggerate eyeliner
Mulla on ollut kokeilussa monia monia eri eyelinereitä, ja tämän oon todennut parhaaksi. Linerissä on sopivan paksu pää paksumman rajauksen luontiin, mutta ohutkin rajaus onnistuu yhtä helposti. Linereissa oon aina luottanut Rimmelin nestemäisiin valikoimiin :)
rajauss
Siitäpä löytyi mun meikkipussin luottomeikit! Vaihtelen tosi usein meikkimerkkejä, mutta sitten kun jotkut meikit kolahtaa niin niitä ei usein lähde vaihtamaan! 

Löytyikö näistä yhtään tuttua tai omasta meikkipussistanne löytyvää tuotetta? :)
PicMonkey Collagepmopp

16 kommenttia

  1. Olipa kiva postaus ja tosi raikkaat ja laadukkaat kuvat! Ohhoh, mulla on kyseinen meikkivoide ja mä hylkäsin sen heti ekan käyttökerran jälkeen.. :o Aloin epäillä kyllä tämän postauksen jälkeen että millä perustein oon sen jättäny käyttämättä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia! ♡ musta toi meikkivoide on just hyvää, mutta kaikkihan ei sovi kaikille :D

      Poista
  2. Tota meikkivoidetta pitääkin kokeilla! Mulla on tällä hetkellä niin kevyt käytössä, että tuntuu että se ei peitä juuri mitään :D

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ehdottomasti! Musta tuo on tosi hyvää ja tarpeeksi peittävääkin :)

      Poista
  3. Olipa kiva postaus, mulle nimittäin kaikki nämä tuoteet ihan uusia, ja entiiä miksi oon aatellu että rimmelin meikit ois huonoja?:D Ja näin ollen en oo ikinä ees testannut, mutta ilmeiseti ne on enemmänkin kuin testaamisen arvoisia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiva että oli mieluinen :) mä oon tykästynyt kyllä Rimmelin meikkeihin ja oikeestaan vahingossa niitä on kertynyt noin paljon :D

      Poista
  4. Tuota puuteria voisiki kokeilla, kuinka kallista se sitten oikein on ? :) Hyvää eyelineria oon myös etsinyt ja tuota voisi myös lähteä kokeilemaan, omani laitoin kaapin pohjalle melkein heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen sillä se ei meinannut tarttua ollenkaan... joku halpis siis varmaan ostettu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on joku vajaa 20 e mutta tuntuu kalliilta vitosen puutereiden jälkeen :D tuo on toiminut mulla ainakin tosi hyvin, joten kokeile ihmeessä!

      Poista
  5. Oii kylläpä etenkin toi ripsiväri kuulostaa hemmottelevalta <3 :')

    VastaaPoista
  6. Kiva lukea aina muiden suosikeista! :) Tuota Rimmelin stay mattea voisinkin kokeilla seuraavaksi meikkivoiteeksi, kuulostaa hyvältä :) Miulla on ollut jotain Rimmelin ripsiväriä mikä oli aika samannäköisessä mutta pronssisen värisessä putilossa kuin tuo :D Sillä sai kyllä ihanan tuuheat ripset aikaan!

    VastaaPoista
  7. Nämä kaikki oli mulle täysin uusia, paitsi tuo viimeinen! :) Tuo Rimmelin mattameikkivoide kuulostaa hyvältä! :) etenkin jos se on oikeasti matta matta? :P Ps. kivasti olet kuvannut nämä tuotteet<3

    VastaaPoista
  8. Toi Rimmelin eyeliner on jo pitkään ollut munkin suosikkieyeliner :) Se on ihan mahtava! Tota Lumenen meikkipuuteria voisin itsekin testata :)

    VastaaPoista
  9. Mä käytin vuosia sitten tuota meikkivoidetta, silloin tosin putilo oli erinäköinen :D Kai se oli ihan hyvä! Mun käytössä meikkivoiteet kestää todella pitkään ja siks ei ole kovin montaa tullut testailtua, tällä hetkellä meikkipussista löytyy sekä Lumene natural codea että Rimmelin BB:tä :) Tuo ripsari kuulostaa kyllä hauskalle :D

    VastaaPoista
  10. Kaikki muut olivat ihan uusia tuttavuuksia paitsi tuo eyliner:) Näistä muiden suosikeista on niin kivaa lukea<3

    VastaaPoista
  11. Tosi kiva postaus ja blogi sulla! Tota meikkivoidetta on itsekin kokeiltava joskus kun sitä on monet kehuneet :)
    http://tessaheikkinen.blogspot.fi

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥