ENSIKOSKETUS LUSHIN TUOTTEISIIN

Helouu pitkästä aikaa! Kuten otsikosta voikin jo päätellä, niin tänään perehdytään vähän mulle entuudesta tuntemattomimpiin tuotteisiin eli Lushin kosmetiikkaan. Aloitin mun hiihtoloman pienellä Helsingin reissulla ja pitihän tilaisuus käyttää hyödyksi vierailemalla Lushin mymälässä. Oon useammasta blogista lukenut näistä tuotteista ja varsinkin se, että kaikki kosmetiikka heillä tehdään käsityönä sai mut vielä enemmän kiinnostumaan kyseisistä tuotteista! "Tuoretta käsintehtyä kosmetiikkaa!" kuuluu sanonta heidän sivuillaan. Siis voiko kosmetiikka kuulostaakkaan enään houkuttelevammalle?!

Poikkesin Mannerheimintien myymälässä, ja heti sisään mentäessä nenään leijaili ihana tuoksu kaikesta kosmetiikasta. Myymälä oli tosi kivasta toteutettu ja alkuun ei tiennyt, että mihin sitä katsoisi tai koskisi kun joka puolelta leijaili jokin tuoksu, näkyi mitä kauniimpia purkkeja ja värejä

DSC_85911
DSC_85400

Pienen tutkailun jälkeen matkaan lähti huulienkuorinta sekä käsi/vartalorasva. Huulienkuorinnasta olin lukenut muutamasta blogista, ja se olikin sellainen tuote jota varten myymälään edes halusin. Nyt talvella tuntuu, että huulet ovat yhtä hiomapaperi joten kuorintavoide niille tuli niin tarpeen. Huulienkuorinta on ystävänpäiväteemainen, THE KISS, jota heiltä löytyi vielä muutama kappale ystävänpäivästä. Kuorinta tuoksuu aivan mielettömän ihanalle ja mikä parasta, kuorinnan voi lopuksi vain lipaista huulilta pois, aika nam! Myös itse purkki, niinkuin sen sisältökin, on aika houkuttelevan näköinen. Kuorinta on vaaleanpunaista sokeri/öljy sekoitusta jossa mukana on pikkupikku sydämiä, hih!

DSC_85633

Toisena tuotteena matkaan nappasin käsi/vartalorasvan. Tarkemmin netistä tutkaillessa, huomasin että kyseinen Charity Pot voide-kampanja kerää rahaa hyväntekeväisyytenä ruohonjuuritason hankkeille, joilla he auttavat ihmisiä, eläimiä ja ympäristöä. Joten, tulipas siis jotain hyvääkin tehtyä näiden ostosten lisäksi :) Mutta itse voiteesta sen verran, että tuoksu on miellyttävä vaikka onkin aika voimakas. Itse rasva tuntuu tosi pehmeälle käsissä ja vaikuttaa hyvin. Lähes kaikissa Lushin tuotteissa on myös kierrätettävät purkit, jotka on mahdollisuus viedä takaisin myymälään uusiokäyttöön. Tälläinen toiminta ainakin koskettaa mua, koska itsekin oon aikamoinen kierrätyshullu ja ihminen, joka haluaa pitää luonnosta huolta :)

DSC_85988

Kummastakin Lushin tuotteesta jäi siis todella hyvä maku suuhun, ja uskon että kyseisessä myymälässä tulee vierailtua vielä uudemmankin kerran. Se, että jokainen tuote tehdään oikeasti käsin, saa multa kyllä arvostusta!

Ja niin, hyvää naistenpäivää jokaiselle leidille! ♥

Onko teille LUSH tuttu? Kertoohan mielipiteitä!
PicMonkey Collagepmopp

25 kommenttia

  1. hihii mullakin on lushin huulikuorintaa, tosin hieman erilaisena, ja tykkään siitä ihan älyttömästi!! ♥ niin täydellinen tuote. myös jotain kasvonaamiota omistan, ja toimivaa oli sekin :) ihanaa naistenpäivää! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin on ihan inlööv tuohon kuorintaan, niin paras! ♥ Pitääpäs ens kerralla ottaa testiin jotain kuorintaa vaikka! :)

      Poista
  2. Oij mä niin haluaisin päästä testaamaan Lushin tuotteita, varsinkin huulienkuorintaa kun oon lukenut siitä paljon kehuja;) Ihanan raikkaita kuvia Viivi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kuorinta on kyllä ihana joten suosittelen kyllä testaamaan! :) Kiitos Kata ♥

      Poista
  3. Oii toi huulienkuorinta näyttää hyvältä! :) Mulla itsellä on tota samaa käsi/vartalorasvaa sekä muutama muu Lushin tuote ja oon kyllä tykännyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon kyllä tykästynyt noihin tuotteisiin, kuorinta varsinkin on mun mieleen! :)

      Poista
  4. Mä oon jo pitkään halunnut itselleni ton huulienkuorinnan, oon lukenut siitä niin paljon hyvää! Tosi kauniita kuvia taas kerran Viivi :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä huippu, joten jos vain jostain sen saat käsiisi niin hanki ihmeessä! :) Kiitos Linda ♥

      Poista
  5. Ei oo tuttu, mutta nyt on ehdottomasti pakko päästä testaamaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, suosittelen kyllä testausta! :)

      Poista
  6. Siis mun piti hesassa ollessa käydä tuolla mutta ajattelin et käyn seuraavana päivänä ja tietysti unohtu:'D pakko ensikerralla muistaa nii kivoja tuotteita ja hyvin vielä tehty! Kivat kuvat tässä postauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh voi eii, no toivottavasti pääset sitten ensi kerralla käymään! :) Kiitos Saara :)

      Poista
  7. Oi, kaikki hehkuttaa noita Lushin tuotteita<3 Näyttää ihanan väriselle :')

    VastaaPoista
  8. Ohh näyttääpä hyvältä! <3 Mä en päässyt noita ikinä testaamaan, mutta ehdottomasti haluaisin kyllä!

    VastaaPoista
  9. Toi on tosi kiva kun sitten kun noita purkkeja on vienyt tarpeeksi, sieltä saa naamion vastineeksi :-)

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, ihana idea mun mielestä! :))

      Poista
  10. Lush<3 Oon nyt lähiaikoina löytäny tän merkin uudelleen, kun oon halunnu testailla uusia herkälle iholle sopivia tuotteita:) Tällä hetkellä Ocean salt kasvojen kuorinta ja se valkonen dödöpala käytössä ja molemmat on aivan ihania <3 Parasta on noilla asiakaspalvelu ja se, että saa testereitä aina! Seuraavaksi pitääkin varmaan hankkia heidän hopeashampoo, sillä se oli tosi hyvä. Toi charity pot kiinnostaa kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kuulostaapas kivalle että sulla on kokemusta enemmäkin lushista :)) asiakaspalvelu oli kyllä ihanaa ainakin tuolla Helsingin myymälässä!

      Poista
  11. Lushin tuotteet on kyllä aivan ykkösiä! Sekä se tuoksu niissä kaikissa tuotteissa, huuuuh <3 Mä tykkään itse todella paljon kyseisen merkin tuotteista, etenkin huuli-ja vartalorasvoista. Sekä mielestäni heidän tuotteet kestää todella kauan, nimittäin tilasin niitä joskus ennen joulua ja vieläki on hyvin jäljellä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi niimpä ♥ hei sepäs kiva kuullla, ei siis hetkeen ole tarvetta hankkia uusia puteloita noiden tilalle :)

      Poista
  12. Mä en ole koskaan ostanut tai törmännyt lushin tuotteisiin, mutta kuullostavat sen verran kivoilta ettei tuollasesta putiikista voi kävellä ohi jos sattuu eteen. Etenkin toi huulten kuorintavoide houkuttelee ihan kauheesti, onneksi niillä on se verkkokauppa... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kannattaa ostaa jotain testiin jos vain sattuu kohdalle tai tosiaan sitten sieltä nettikaupasta tilata! :)) Tuo huulienkuorinta on ihana, joten suosittelen lämpimästi :)

      Poista
  13. Lushin tuotteet ♥♥ Harmi kun ei ole kylpyammetta kun ne bathbombit on parhaita! Mulla oli joulun alla sellainen Jelly saippua tuolta, ihan tosi kiva ja hauska :) Haluun testata tuota huulien kuorintavoidetta sulta, niin voin sitten itsellekkin hankkia kun Helsinkiin pääsee!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥