TUKKA HÖPINÄÄ

Helouu! ♥ Mitäs sinne kuuluu? Tänne kuuluu ihan hyvää. Tosin neljä päiväinen työviikko vaihtui kuusi päiväiseksi ja oloa ei helpota yhtään päälle puskeva flunssa. Tällä hetkellä olo on kuin katujyrän alle jääneenä, mutta ei kai se auta muu kuin suunnata iltapäivällä töihin. Onneksi tähän viikkoon on mahtunut edes yksi ilonaihe, nimittäin mun eilinen kampaaja! Mulla on ollut kamala tukkakriisi tässä hetken, kun yksinkertaisesti en ole jaksanut tai viitsinyt värjätä mun juurikasvua. Laiskana ihmisenä on siis koittanut peitellä sitä tyvisprayllä, jonka tosin ostin vahingossa vieläpä väärässä sävyssä. Joten tyvispraynkin läpi se juuri on sieltä paistanut, argh.

detail

tunika

Mutta eilen mulla oli viimein kampaaja ja tavoitteena oli saada vähän "omaa väriä" päähän eli maantien harmaa, olet viimeinkin tervetullut päähäni! Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa sitä värjäystäkierrettä, että joka kuukausi on tyvi värjättävä. Rakastan tumman ruskeaa tukkaa ja se sopii mulle ihan tosi ihan tai ainakin tunnen sen omakseni mutta ei. Nyt värjäily saa jäädä. Ja kuvitelkaahan kun joka kuukausi työnnät tuonne päänahkaan sitä tököttiä niin paljonkohan siitäkin imeytyy kaikkea moskaa sun päähän ja ihoon....

detail3

tunika2
Mekko - Ginatricot / Nahkatakki, Sukkahousut - H&M / Huivi, Laukku - Lindex / Saappaat - Dinsko

Lopputuloksena tumman ruskea saatiin vaalennettua muutaman asteen edellisestä sävystä. Onhan se vieläkin aika tumma, mutta paljon lähempänä mun omaa väriä :) Tähän kun heittää vielä jossain vaiheessa kivan raidoituksen, niin luonnollinen oma lookki on jo aika lähellä!

tunika3

detail2

Kuvituksena mun tukka höpinöissä toimii sunnuntain asu, joka on aika tyypillinen sunnuntai look. Rentoa, ei puristavia vaatteita ja jotain lämmintä ♥ Tuo kuvissa näkyvä mekko/tunika on oikeastaan uusi ostos Ginatricosta ja kylläpä se on ihana! Menee kivasti paksujen sukkahousujen kanssa mutta toimii myös farkkujenkin kanssa. Huulilla näkyy muuten Kylien huulipuna ihan livenä. Eli sävy oli Koko K, aika neutraali mutta silti hitusen vaaleanpunainen!
PicMonkey Collagejjjjhhh

8 kommenttia

  1. oi kiva asu!:) ITsekkin just kampaajalla valitsin sävyn mikä olisi lähellä omaa sävyä, vaikka punainen olisi tehnyt mieli värjätä, mutta samasta syystö kun sä ei jaksa sitä ikuista värjäyskierrettä!!

    VastaaPoista
  2. ihanan syksyiset kuvat ja kaunis asu, tuo mekko/tunika näyttää ihanalta ja monikäyttöiseltä :) en malta odottaa kuvia sun uudesta tukkalookista ♥ tuo entinenkin on ollut aivan ihana, mutta varmasti helpottuu kovasti kun väri on lähempänä omaa sävyä, ja värjäily vähenee! mä alotin hiusten värjäilyn vasta pari vuotta sitten, ennen sitä mulla oli ihan oman väriset hiukset. huomaa kyllä miten hiusten kunto on heikentynyt, ja pituutta lähtenyt kun latvat haurastuu.. :/ tykkään kyllä nykyisestä väristä, mutta mun oma värikään ei oo ollenkaan paha joten hieman harmittaa tää värjäilyn aloittaminen!

    VastaaPoista
  3. Heii en malta oottaa miltä sun tukka näyttää nyt! ☆ Itsekin kyllästyin värjäilemään jatkuvasti, sillä mulla oli aikoinaan sinimusta tukka (voitko kuvitella) ja sitä sai olla koko ajan värjäämässä.. Siitä siirryin ruskeeseen ja vähitellen kevytvärien kautta nykytilanteeseen, mun omaan väriin..:) Kaikkien näiden kokeiluvuosien jälkeen hoksasin että hemmetti, miks ees piti alottaa värjäilemään? :,D

    Oii miten ihania kuvia!♡ Ja hei täälläkin flunssa jyllää ja loppuviikko onneks huilia!☆ Jaksamisia sinne ja hei ens viikolla nähdään!

    VastaaPoista
  4. Oioi en malta odottaa kuvia sun uudesta lookista! ♡ jep niimpä! Hiusalalla opiskellessa päätin itse luopua platinablondi hiuksista ja värjäsin liukuvärin jonka tummin osuus on lähellä omaa väriä! Miten helppo ja hellävaranen on ku ei tarvi värjäillä ku paristi vuoteen ni on hyvä :) hiukset on tehny kunnon kasvupyrähdyksen ku ei tarvi koko ajan olla värjäämässä/muuten käsittelemässä niitä :) uskon, että siunkin hiukset kiittää tuosta päätöksestä! ♡

    VastaaPoista
  5. Ikuinen hiusten värjääminen on ärsyttävää! Mulle tämä tumma on se juttu ja en usko vaaleaan olevan ikinä paluuta :D Järkytyn aina vanhoista kuvista, eikä kukaan mua tunnista niistä. Hiukset on kyllä iso osa omaa lookkia, joten niiden kanssa painiminen vaikuttaa kaikkeen!

    VastaaPoista
  6. Vau mitkä kuvat!<3 Noi kengät on ihan älyttömän kivat :)

    VastaaPoista
  7. Lopetin noin kolme vuotta sitten hiustenvärjäyksen, kun en jaksanut sitä kierrettä sekä heräsin siihen, että hitto mitä myrkkyä tungenkaan päänahkaan :/ Nykyinen hiusväri eli oma väri on helppo ja leikkaan hiuksia 6-9 kuukauden välein :D

    VastaaPoista
  8. No nyt kyllä iski asu ihan satasella! ❤ Ääh, munkin pitäis suunnata kampaajalle, tosin ihan vaan leikkaushommiin :) elämä on kyllä ihanan helppoa ilman värjäyskierrettä :D

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥