VOIKO YKSI IHMINEN SAADA LIIKAA ONNEA ?

photo

Mä välillä pysähdyn miettimään omaa elämää tai ylipäätänsä tätä elämää. Siinä miettiessä mun päähän nousee aina kysymys, voiko yksi ihminen saada liikaa onnea ? Tätä asiaa oon miettinyt jopa ruokakaupassa kun siinä yhdessä ladotaan ruokaa koriin ja tulee sellanen fiilis, että "hitsit mulla on kaikki mitä oonkin halunnut" :D

photo2

Loppujen lopuksi mun elämässä on sattunut tosi vähän ikäviä asioita. Mulla on ihana avomies, meillä on yhteinen kaunis koti, arki ja elämä rullaa moitteettomasti, tiedän, että haluan tulevaisuuden tämän ihmisen kanssa ja kummaltakin löytyy työpaikka eli taloudellinen tilannekkin on kohdillaan. Mistä yksi ihminen ansaitsee tämän kaiken onnen? Tuleeko karma jossain välissä tasoittamaan tilit vai mitä. Tottakai jokainen kokee onnen eri tavalla ja sen kautta ehkä kokeekin sitä enemmän. Välillä on siis hyvä pysähtyä vain miettimään niitä oman elämän onnellisia asioita

photo3

Mä en voi olla kuin kiitollinen siitä, että elämä hymyilee näinkin leveästi. Tottakai vastoinkäymisiäkin on, mutta niistäkin on selvinnyt ja loppujenlopuksi käteen on jäänyt ne asiat, jotka oon halunnutkin jäävän. Mä voin sanoa suoraan, että olen onnellinen :) Voi kun saisin kaikki mun ajatukset tähän järkevään tekstin muotoon, mutta anyway, toivottavasti ymmärsitte pointin. Kaikkien elämässä on varmasti miljoona asiaa, jotka kokee onneksi joten ammentakaa niistä voimaa, iloa ja hyvää mieltä

Vitsit, ette voi muuten kuvitellakaan kuinka vaikea oli pukea tätä ajatusmyrskyä sanoiksi. Puolet ajatuksista myllertää vieläkin jossain mun takaraivossa mutta toivottavasti sain pientä pohdintaa aikaiseksi sinne ruudun toiselle puolellekin, vai ? :)

photo4
Poncho, Paita - Ginatricot / Hame - Lindex / Saappaat - Dinsko

Kuvat&Muokkaus : Bella Photo

Mitkä asiat te koette elämässänne tuovan onnea?:)
PicMonkey Collagejjjjhhh

Ps. Tänne satoi tänään illalla ensilumi!! Istuskelen tällä hetkellä sohvan nurkassa vilttiin kääriytyneenä kynttilän valossa ja neuletyö sylissä, voisko ihanampaa olla!

15 kommenttia

  1. tännekin tuli ensilumi, jo päivällä!! ♥_♥ tän hetken tekemiset on hyvin samanlaiset kuin sullakin ;)

    tosi ihanaa pohdintaa, ja nämä laittoi kyllä ajattelemaan. en usko, että yksi ihminen voi saada liikaa onnea. jokaisella on ne omat onnen hetkensä, ja jokainen myös tulee kohtaamaan elämässään vastoinkäymisiä. ja ne varmasti tasoittuu, vaikka joskus tuntuukin että kaikki kaatuisi niskaan tai olisi jotenkin "liian" onnellinen. ihanaa, että sulla on kaikki elämässä niin hyvin ♥

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus Viivi ♥ Tiedän hyvin mitä tarkoitat, sillä itsellenikin tulee välillä sellaisia "onnenpyrähdyksiä" tai miksi niitä voikaan sanoa, kun tajuaa että kaikkihan on enemmän kuin hyvin tällä hetkellä ja juuri siellä ruokakaupassakin ollessa tuntee niitä onnellisuuden fiiliksiä :') Vastoinkäymiset kyllä opettavat, ja ilman niitä ei elämästä varmasti oppisikaan mitään.. tärkeintä on kuitenkin että niidenkin yli pääsee, ja on taas entistä viisaampi :D Kauniita kuvia siusta ♥

    VastaaPoista
  3. Sivusta seuranneena huomaa kyllä, että olet onnellinen tämän hetkiseen elämäntilanteeseen ♥ Ihana, kun läheisellä ihmisellä on kaikki hyvin :) Ja kirjoita enemmän tämmösiä pohdiskelevia postauksia! Oli kiva lukea :)

    VastaaPoista
  4. Siis tiedätkö! Oon monesti miettinyt aivan täysin samaa asiaa! Tää oli tosi ihana postaus, ja on niin huippua lukea miten sulla on asiat hyvin ja oot onnellinen ♡ mulla on näin myös! Ja siks siitä pitää nauttia nyt eikä murehtia liikaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan :) ihanaa alkanutta viikkoa tänne ensilumen keskelle ♡

    VastaaPoista
  5. Kiva pohdiskeleva postaus ja ihana kuulla, että oot onnellinen <3 Niin saa ollakin! Mullakin oli muutama vuosi sitten pitkä samanlainen ajanjakso, kun mikään ei vaan olisi voinut olla paremmin. Sitten elämään tuli parin vuoden helvetti, mutta sekin kasvatti ja opetti paljon. Nyt oon taas löytämässä sitä onnea ja kiitollisuutta, ja alkaa olla taas helppo hymyillä <3 Toivon sulle pitkiä onnellisia vuosia <3
    t. Uusi lukija :)

    VastaaPoista
  6. Ymmärrän täysin mitä ajat takaa. Vaikka oonkin itse vielä aika nuori (pian täysikäinen) niin musta välillä tuntuu, että mun elämä on ollut jopa liian helppoa. Koulu sujuu hyvin ja se on ilmaista täällä Suomessa, mulla on ihana rakastava perhe ja ystäviä, enkä ole kokenut kovin monia isoja vastoinkäymisiä elämäni aikana. Onnellisuutta riittäisi vaikka muille jaettavaksi ja siitä saa voimaa huonoinakin päivinä ♥ Ihana teksti ja upeita kuvia!

    VastaaPoista
  7. Oi Olipa ihana postaus<3 itsekin välillä pysähdyin miettimään miten saa olla kiitollinen siitä miten hyvin asiat omassa elämässä on:)

    VastaaPoista
  8. Ihana postaus ♥ Mulla on usein ihan samoja ajatuksia, varsinkin kun joskus on ollut vaikeampia aikoja niin ei millään meinaa uskoa, että nyt kaikki on niin hyvin :) meillekin satoi muuten ensilumi! Saisi sataa vain lisää ♥

    VastaaPoista
  9. Voi kun sä olet kaunis! ♥ Tulipa hyvä mieli tästä :) Nyt vaan nauti ♥ En usko että sitä onnea voi liikaa saada jos sen vaan osaa oikein ottaa :)

    VastaaPoista
  10. Voi Viivi ihana postaus♥ Tuli itellekkin hyvä fiilis tästä postauksesta :) Ps. VAU mitkä kuvaotokset!

    VastaaPoista
  11. Mä jotenkin niin "tunnistin" (vai miten tätä fiilistä nyt kuvailisi:D) sinut tämän tekstin takaa. Vaikka vasta hetki ollaan tunnettu niin jotenkin olen saanut juuri tuollaisen kuvan sinusta, että olet onnellinen/tyytyväinen elämään ja osaat nauttia pienistä asioista! Sellaisen ihmisen seurassa on mukava olla :)

    VastaaPoista
  12. Niin hyvä mieli tuli tästä!♡ Tuntuu nykyisin että ympäriltä kuuluu vaan jonniijoutavaa valitusta, niin tällainen lämmittää mieltä kovasti!♡ Välillä pitää pysähtyä ajattelemaan niitä elämän pieniä suuria hetkiä, jotka tekee onnelliseksi..:) Ihanat kuvat muuten!☆

    VastaaPoista
  13. Tulipa lämmin ja hymyileväinen olo tästä postauksesta <3

    VastaaPoista
  14. Voi vitsit kun sun tekstistä huokuu positiivisuus <3 Mulle on kerran annettu sellainen neuvo, että suuren onnen osuessa kohdalle ei täydy pohtia milloinka seuraava vastoinkäyminen tulee kohdalle, vaan nauttia hyvästä olotilasta täysin rinnoin :) Onni on siitä ihana tunne, että se antaa niin paljon voimaa ja iloa elämään, nautihan siitä niin paljon kuin voit <3 Ihana teksti <3

    VastaaPoista
  15. Tuttu kuvauspaikka ;) Näytät niin kauniilta ja tykästyin suuresti asuun, ihana paita-hame-saapas -yhdistelmä ♥ Ja tästä tekstistä tuli jotenkin todella hyvä fiilis, hienosti kirjoitit ajatuksesi sanoiksi :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥