10 FAKTAA JA HAUSKAA TAPAA MINUSTA

Heissan! Lukasinpa tuossa muutaman faktapostauksen ja muistin, että hei, multakin löytyy sellainen luonnoksista! Näitä hauskoja tapoja ja faktoja oon koittanut miettiä pikkuhiljaa ja siksi tämäkin postaus on lojunut jo jokusen aikaa tuolla muistissa :D Nämä faktapostaukset ovat kuitenkin niin hauskaa luettavaa, että pitihän tämä saada teille postattavaksi! Ja saattaahan sitä oppia jotain uuttakin bloggaajasta näiden kautta, ainakin toivottavasti!

me

 10 FAKTAA

- Mulla on tullut vapaapäivinä tavaksi se, että sammutan aamulla mun herätyksen ja jatkan ihan tyytyväisenä unia. Saatan siis laittaa herätyksen illalla soimaan hyvissä ajoin aamulle, mutta aamulla skippaan sen ihan huoletta :D Tätä ei onneksi tapahdu kouluaamuina!

- Mä olen alkanut juomaan kahvia. Pidempi aikaiset lukijat tietää, etten ole aiemmin ollut kovin suuri kahvin ystävä, mutta nykyään sitä tulee keitettyä jopa kotona vain itselle! Siis täh!

- Mä en tykkää yhtään sienistä, mutta grillissä pekoniin käärityt ja sulatejuustolla täytetyt herkkusienet uppoavat, vieläpä oikein hyvin! Mä en tajua mikä siinä on, sieniähän ne nekin on.

- Voisin laskea yhden käden sormilla kerrat kun oon tilannut ravintolassa jotain muuta kuin kanaa. Mä en oikeastaan ikinä syö punaista lihaa ravintolassa, vaikka siellähän ne pihvit juuri parhaita varmaan olisivat! Mä en tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin kana uppoaa ravintolassa paremmin :D

me2

- Mä meikkaan lähes aina sängyssä, kun siihen on vain mahdollisuus. En tarkoita, että ihan peiton alla, mutta mulle on tullut tavaksi että nappaan meikkipussin kainaloon ja istun sängylle meikkaamaan sellaisesta pikkuruisesta peilistä :D

- Mulla on hirvee pakkomielle kävellä samalla kun pesen mun hampaita. En millään pysty seisomaan sitä kolmea minuuttia paikoillaan, vaan lähden laahustamaan vaikkapa telkkarin eteen tai muuten vain ympäri taloa. Tämä sama muuten tapahtuu pitkän puhelun aikana!

- Usein aamupalalla, tai silloin kun istuskelen itsekseni ruokapöydän ääressä, niin nostan mun jalat samalle tuolille millä istun. Siis silleen, että kyyhötän sillä pienellä tuolilla niin, että siinä on pylly ja jalat, hah :D

- Nykyään mun vasemman käden nimettömässä koreilee siro valkokultainen timanttisormus eli tästä voittekin varmaan päätellä, että ollaan menty kihloihin J:n kanssa ♥

me3

- Mä olen polttanut kerran perunat pohjaan. Tämä on kuitenkin tapahtunut jo toosi kauan aikaa sitten ja osa vastuu tästä perunankeitosta kuuluu myös mun veljelle :D Laitettiin tosiaan perunat kiehumaan ja niiden vahtiminen vähän jäi. Lopputuloksena keitinvesi oli kiehunut yli ja haihtunut pois ja kattilan pohjalla oli pohjaan palaneet perunat, hahah!

- Mä en tykkää ollenkaan tavallisesta vichy vedestä. Se maistuu mun mielestä pahalle vaikka eihän siinä käytännössä ole muuta kuin vettä ja happoja. Hörpyn sitä kehtaa juoda, mutta ei enempää!


Löytyikö mitään mihin voisit itse samaistua? 
Linkkailkaahan mulle faktapostauksia, jos teiltä sellaisia löytyy!
PicMonkey Collagejjjjhhh

11 kommenttia

  1. Kivoja ja ihan uusia faktoja susta Viivi;) Ja heei ihan hurjasti onnea kihloista, äsken mä näin sen instasta, aivan ihana mahtava juttu ♥_♥ Ja joo mä iltaisin laahustan myös ympäri taloa kun pesen hampaita:')

    VastaaPoista
  2. Mäkin kävelen aina kun pesen hampaita haha! :'D Paljon onnea myös kihlauksen johdosta :)<3

    VastaaPoista
  3. Ihana tuo viimeinen, samaistun vahvasti - en tiedä mitään inhottavampaa juotavaa kuin kuplavedet, en tykkää yhtään. :D Monet kyllä ihmettelee tätä, jos sattuu jossain tilanteessa tulemaan esille. :)

    VastaaPoista
  4. Näitä postauksia on todella kiva lukea! Ja niiiiin suuret onnittelut kihlauksen johdosta, aivan ihana uutinen tämä ♥

    VastaaPoista
  5. Inhoan vichy vesiä, ne maistuvat aivan kamalilta. Onnea kihloista <3

    VastaaPoista
  6. Haha, näitä oli kiva lukea! :D Itsekään en syö muuten sieniä kuin grillattuina ja pekoniin käärittyinä, mikähän siinä oikein on..? Paljon onnea vielä kihlautumisesta, ihana uutinen ♥

    VastaaPoista
  7. Näitä faktoja oli mukava lueskella! :) Paljon onnea kihlauksesta! <3 Mun on myös todella vaikea olla paikoillaan kun pesen hampaita :D Mäkin yleensä kävelen ympäri asuntoa tai jotain! Lisäksi vapaapäivinä aina torkutan melko pitkääkin kun ei oo kiire herätä :)

    VastaaPoista
  8. Hihi, ihana Viivi <3 Voin niin kuvitella sut kököttämässä siinä tuolilla:D

    Ihan hyvin vois minultakin onnistua tuo pottujen pohjaan keittäminen...

    VastaaPoista
  9. Haha mäkin kävelen hammasharja suussa ja istun tollee tuolilla! :D Onnea kihlauksesta! <3

    VastaaPoista
  10. Ihanat kuvat ja niin piristävä postaus! Löyty monta juttua joihin samaistua, terkuin aamupalapöydässä kököttelevä pyllyjalkaolio! :,D Paljon onnea kihlauksesta♡♡

    VastaaPoista
  11. upeita kuvia!:)) hah en kestä että herätyskello päälle, ihan vaan että sen saa laittaa aamulla pois, huippu:'D

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥