VIIME VIIKKOJEN PLUSSAT JA MIINUKSET

Helou taas :) Mun mielessä kävi monta kertaa viikonlopun ja alkuviikon aikana, että pitäisi taas postata tänne jotain, mutta yksinkertaisesti mulla ei ollut mitään postattavaa. Musta tuntuu, että viikonloppu oli yhtä hulinaa, vaikka mitään kummoista ei edes tullut tehtyäkään. Alkuviikko kyllä on ollut hulinaa kun päivät ovat kuluneet töissä ja ilta hurahtaakin ihan huomaamatta. 

outfit

Mutta alhaallapa olisi listattuna mun viime viikkojen plussia ja miinuksia :

+ myöhäiset aamut
+ viikonloppu vapaa kullan ja Hillan kanssa
+ ihanien talojen ihastelu asuntomessuilla
+ muutama hellepäivä
+ pikaiset lettukahvit kaverin luona töiden jälkeen

outfit_detail

+ viikolla hankitut volyymiripset
+ innostus tulevia festareita kohtaan
+ rennot illat oman kullan kanssa
+ ystävien pikavisiitit
+ nukkuminen porukoiden ihanan leveässä sängyssä kun he ovat reissaamassa

outfit2

- kylmät sadekelit ( mä oon niin kyllästynyt tähän Suomen kesään!)
- festari vaatekriisi
- peruuntuneet reissu suunnitelmat Helsinkiin
- eilen alkanut flunssa. Mä todellakin toivon, että tämä menee ohitse ennen perjantaita.
- postaamattomuus ja inspiraatio pula blogia kohtaan

outfit3

Kuvissa näkyvässä asussa viilettelin toissa sunnuntaina asuntomessuilla. Päällä on samainen hame, kengät, aurinkolasit ja laukku kuin viime asupostauksen asussa, joten koittakaa kestää :D Mutta mun mielestä vaikka lookki on melko samanlainen niin nuo pienet muutokset, kuten hiukset, asusteet yms., saa asusta ihan eri näköisen!

Minkäslaisia plussia ja miinuksia teidän viikkoihinne on kuulunut? :)
PicMonkey Collagejjjjhhh

2 kommenttia

  1. Mun plussiin kuuluu ainakin tänään meidän kahvittelu!♥ Toivottavasti sun flunssa paranisi ennen perjantaita!

    VastaaPoista
  2. Kiva asu, eikä se haittaa yhtään vaikka näkyykin samoja vaatteita, se on vaa enemmän inspiroivaa kun yhdistelee hieman eri tavalla:)) plussia siskon poikien kanssa olo ja miinuksena hyvästien jättö rakkaalle koiralle<3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥