5 ARJEN PELASTUSTA

morning

Aamukahvi. Mä en olisi aiemmin voinut kuvitellakaan, että mun aamun kohokohta on aamukahvi. Niin huono kahvinjuoja olen joskus ollut :D Mutta nykyään oikein odotan sitä hetkeä, että pääsen hörppimään aamukahvin sohvan nurkassa tai rauhassa pöydän ääressä ♥

Sinkkuelämää tv-sarja. Oon koukuttunut tähän sarjaan jo aikoja sitten, kun katsoin sen kaikki tuottarit läpi. Nykyään ennen nukkumaanmenoa kohokohtana on töllätä tv:stä kyseisen sarjan jakso, kun niitä siellä kerta näytetään! Tämä tarkoittaa sitä, että sängyssä pitää olla tasan kello 22, koska sinkkuelämää alkaa pyöriä silloin! Muita sinkkuelämää -sarjaan koukuttuneita?

morning2

morning3

Ripset ja kulmat. Parisen viikkoa sitten hankitut volyymiripset on niin helpottanut mun arkea! Myös tummemmaksi värjätyt kulmat ovat oikein loistavat. Mun arjen pelastus on ollut siis nämä ripset ja kulmat. Oon ollut meikittä, mutta silti näyttänyt ihmiseltä! Harmi, että en taida vaan raskia huollattaa näitä. Noh, nautin näistä niin kauan kuin niitä silmistä löytyy :)

Myöhäiset heräämiset. No myöhäiset ja myöhäiset, mutta nukkuminen kello yhdeksään saakka on ihanaa luksusta arjessa.Musta on ihana herätä silloin, kun sisäinen kello niin käskee. Ihanaa on myös, että heräämisen jälkeen ei tarvitse heti sännätä ylös, ulos ja lenkille vaan saa rauhassa makoilla tovin :)

morning4

Lomailua muistuttavat hetket. Kuten esimerkiksi hyppääminen puhtaisiin lakanoihin ( sama fiilis kuin nukkuisi hotellisängyssä! ), nautiskelu omalla terassilla, kävely valmiiseen aamupalapöytään ( plussaa asua porukoilla niiden loma-aikaan ) sekä päivän aikatauluttamattomuus.
PicMonkey Collagejjjjhhh

9 kommenttia

  1. Haha, Sinkkuelämää! :D Se ei ole yhtään mun tyyppinen sarja, mutta tykkään silti kattoa sitä. Olen myös katsonut sen monta kertaa. :D

    viikarivartti.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus! Sinkkuelämästä oon nähnyt jaksoja sieltä täältä, mutta en koskaan kaikkia jaksoja alusta loppuun. Pitäis ehdottomasti joskus ne kattoa! Ripset ja kulmat helpottaa kyllä elämää niin huomattavasti!

    Sara V

    VastaaPoista
  3. Itse en ole kahvi-ihmisiä. Aina välillä tulee maistettua kupponen, mutta silti joka kerta se maistuu yhtä pahalta. En myöskään pidä teestä tai muistakaan kuumista juomista. Taidan olla aika omituinen :D

    VastaaPoista
  4. SINKKUELÄMÄÄ <3 Ja nuo lomalta tuntuvat hetket tuovat arkeen mukavasti luksusta, kun siitä oikeasta lomasta ei ole tietoakaan :D

    VastaaPoista
  5. Mustaki tulu kahvi-ihminen vastikään ja se yks kahvikuppi (useesti kyllä menee parikin kuppia..) piristää niin aamua! Mulla myös vähän normaalia pidempi suihku aamulenkin jälkeen pelastaa aamun :) aivan huippu postausidea kyllä!

    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Aamukahvi on kyllä päivän paras hetki <3

    VastaaPoista
  7. Ah aamukahvi on kyllä aamun pelastaja, ilman sitä ei lähtisi aamu käyntiin😅😍

    piiakristiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Elämän pienistä asioista pitää osata iloita ja monesta kohdasta olen aivan samaa mieltä ♥

    VastaaPoista
  9. mä en vieläkään edes tykkää kahvista, mutta silti oon ruvennut juomaan aamu kahvia:'D Sinkkuelämä on kyllä paras tilanteessa kuin tilanteessa!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥