VIIME VIIKON PIENET SAAVUTUKSET

Hei, se olisi jälleen uusi viikko menossa! Heinäkuukin vaihtui elokuuksi tuossa sellaisessa hötäkässä, ettei siitäkään ole kerennyt sanoa sanastakaan täällä blogissa :D No nyt sanotaan. Kesä on hurahtanut ihan silmänräpäyksessä ohi, mä en voi älytä, että nyt on jo elokuu! Mullahan jatkuu tässä kuussa koulukin, ja kyllä sitä ensimmäiset syksyn merkitkin elokuussa tulee, oijoi. 

Mun viikonloppu ja alkuviikko on ollut aika hulinaa vaikka mitään kummosta en ole tehnytkään. Viime viikolla kuitenkin sain tehtyä sellaisia asioita, joita oikeastaan koko kesän ajan on pitänyt tehdä. Ei mitään suuria tai tärkeitä juttuja, mutta sellaisia mitkä ovat olleet "pitäisi" -listalla jo tovin aikaa :D

lightbox

Mansikkakakku

Viimeinkin, siis viimeinkin saatiin äidin kanssa tehtyä tämän kesän must to do-homma eli mansikkakakun leipominen. Mansikkakakku kuuluu niin kesään! Mikään ei voita perus kakkua kermavaahdolla ja mansikoilla ♥

Seinäkiipeily

Jenniina on houkutellut mua koko kesän mukaansa Voemalle kiipeilemään ja viime viikolla aikataulut natsasi sopivasti yhteen, että pääsin tuota lajia testaamaan! Kiipeily mitä harrastettiin on boulderointia eli kiivetään matalia ( noin 4 metriä korkeita ) seiniä ilman turvavaljaita. Ensimmäisellä kerralla koukutuin lajiin sen verran, että ostin muutaman lisäkerran lisää ja nyt takana on jo kaksi kiipeily kertaa! Lajiin ei tarvita muuta kuin uskallusta kiivetä, rohkeutta hypätä/pudota matalalta sekä itsensä haastamista! 

Kirppiskamojen myyminen

Mun on pitänyt koko kesä myydä mun tarpeettomia tavaroita tuolta meidän (porukoiden) kellarista, niin vaatteita kuin arvokkaampaakin käyttötavaraa. Viime viikolla sain viimeinkin aikaiseksi laitettua niitä myyntiin vähän joka suuntaan tämän, "no kun pitäisi" toitotuksen jälkeen :D Toivottavasti menevät vielä kaupaksi!

Ruotsin kurssin tekeminen

Tämähän on ollut koko kesän projekti, mutta näin elokuussa sitä jotenkin tajuaa vasta, että voi jestas, tämä kurssihan pitää saada kohta valmiiksi! Eli sitä olen pikkuhiljaa tehnyt ja teen vielä loppu kuunki tällä tahdilla! :D

strawberries

Oletteko te saaneet kesän aikana tehtyä to do-listaa pois alta? :D

PicMonkey Collagejjjjhhh

6 kommenttia

  1. voi kun mäkin saisin tällaisen postauksen tehtyä.. :'D tuntuu että valtavasti hommaa olisi, ja itse asiassa just kaks minuuttia sitten stressasin poikaystävälle kaikkea tuota! muutto ja koiranpennun saapuminen aiheuttaa paljon stressiä, ja koulun alkua ja kursseja pitäisi alkaa selvittää. siihen päälle työt ja suunnitelmissa olevat bloghommat jajajajaj :'D apua.

    VastaaPoista
  2. Superkiva postausidea, lähtee idealistalle ;-) Multa on jääny täysin tän kesän mansikkakakun teko ja syöminen välistä, hitsi..

    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kesä on tosiaan mennyt silmän räpäyksessä ja itsekin oon kiinnittänyt nyt kovasti huomiota syksyn merkkeihin:D Hullua miten nopsaa syksykin alkaa elokuussa näkymään:') Lähes kaikki kesälle tärkeät suunnitellut jutut on tullut toteutettua paitsi ikkunoiden pesu!:D Kirpparipöytäkin on vihdoin lähenemässä joten täytyy hinnoittella loput tavaratkin pian.

    VastaaPoista
  4. Mulla on koko kesän ollu to do lista... Mutta oon vasta nyt hirveellä tahdilla sitä ruvennyt toteuttamaan :'D ihan hullua että kohta on jo syksy!!

    VastaaPoista
  5. Voi mun to do listalla on ollut vaan ikkunoiden pesu ja no, eipä ole tullut tehdyksi :"D Mä oon kyllä niin happy että viimein sain sut Voemailemaan, se koukuttaa tosiaan! :)

    VastaaPoista
  6. Mullakin näin loman alettua on tullut boostia tehdä kaikkia kesälle tarkoitettuja juttuja! Sunnuntaista lähtien on ollut kämpän suursiivous käynnissä ja tavaraa on tullut laitettua pois ihan urakalla :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥